سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتصال تمامی دستگاههای اجرایی خراسان رضوی به شبكه دولت الكترونیك


محمدرضا خلیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مهم طی پارسال به انجام رسید و با همكار دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در بخش روستایی نیز ظرفیت لازم فراهم و تاكنون 300 دهیاری بزرگ با این شبكه مرتبط شده اند.
وی ادامه داد: تا سال 1392 فقط 37 دستگاه اجرایی به شبكه دولت الكترونیك متصل بودند اما با اجرای زیرساختها و فراهم شدن بستر هم اكنون همه دستگاههای اجرایی در سطح خراسان رضئی به این شبكه پیوسته اند.
مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت:
هم اینك دو هزار و 500 روستا در سطح استان شرایط اتصال به شبكه دولت الكترونك را دارند.
وی ابزار امیدواری كرد طی برنامه توسعه ای امسال اعتبارات و زیرساختهای لازم برای ارتباط این دهیاریها با شبكه دولت فراهم شود.
خلیلی افزود: تلاش می شود هیچ نقطه ای در خراسان رضوی باقی نماند كه مكاتبات و اطلاعات دولتی آن به صورت فیزیكی و دستی و خارج از شبكه الكترونیك انجام شود.
وی ادامه داد: 450 دفتر پیشخوان دولت در سطح خراسان رضوی استان به شبكه دولت الكترونیك متصل می شوند كه این خود می تواند صرفه جویی خوبی در هزینه های مربوط به مصرف كاغذ و پست در پی داشته باشد.
مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت:
فقط در سال 1393 میزان سه میلیارد ریال صرفه جویی از محل حذف كاغذ از سامانه و نیز هزینه های پستی حاصل شد كه با افزوده شدن دهیاریها فقط در سال 94 رشد 10 درصدی در میزان رقم صرفه جویی نسبت به سال 93 حاصل شد.
وی افزود: در این سامانه هیچ مكاتبه ای گم نمی شود، تمامی مراحل كار قابل پیگیری است، امور به صورت طبقه بندی انجام می گیرد و تمامی مكاتبات مربوط به قوه مجریه به نوعی در این دستگاه قرار می گیرد.
دولت الكترونیك به معنای استفاده بخشهای دولتی از فناوری اطلاعات به ویژه اینترنت به منظور ارائه اطلاعات و خدمات به شهروندان، بخشهای اقتصادی، كارمندان و دیگر قسمتهای دولت است.
1906/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش 5 شبكه خراسان رضوی در خصوص موسسه اعتباری میزان