لایه برداری پوست صورت به کمک این 5 لایه بردار طبیعی -آکا


1394/12/28

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

زیبایی : سلول های مرده سطح پوست را که به مرور زمان باعث پیری , سیاه شدن پوست و عواملی از این دست خواهد شد را میتوان با لایه بردارهای طبیعی از سطح پوست جدا کرد, گفتنی است برای اما لایه برداری پوست نیاز به کرم ها و محلول های داروخانه ای نیست و  این کار را می توان با کمک لایه بردارهای طبیعی و قابل دسترس در خانه نیز انجام داد.

,[categoriy]

لایه برداری پوست صورت به کمک این 5 لایه بردار طبیعی -آکالایه برداری پوست صورت به کمک این 5 لایه بردار طبیعی -آکا

آکاایران: لایه برداری پوست صورت به کمک این 5 لایه بردار طبیعی

عسل :

به گزارش آکاایران: علاوه بر سالم بودن این ماده, میتونین ازش برای برنامه مراقبت از پوستتون کمک بگیریند, عسل فرآوری نشده یه ضدعفونی کننده ی فوق العاده است و به همین خاطر خواص ضدباکتریایی , ضدقارچ و ضدویروسی داره , عسل سرشار از آنتی اکسیدان هاست و با کاهش التهاب , به محافظت و ترمیم پوست کمک میکنه , همچنین میتونین عسل رو با اسکراب صورت مخلوط کرده تا مثل یه مرطوب کننده ی عالی عمل کند.

ماست :

این ماده غذایی عالی پر از اسید لاکتیک بوده و حاوی اسید آلفا هیدروکسی است ” اسیدی که در خیلی از محصولات مراقبت از پوست موجود است”, ماست رو با شیر ترکیب کرده تا مثل یه لایه بردار ملایم و عالی برای پوست کار کنه, ماست رو روی هر قسمتی از بدن که گذاشتین یادتون باشه که باید ۲۰ دقیقه بمونه و بعد اون قسمت رو بشویید.

جوش شیرین :

این ماده رو باید با احتیاط استفاده کنید, جوش شیرین به طور گسترده در پلینگ استفاده میشه, اما اگه به صورت متعادل مصرف نشه میتونه به پوست های حساس صدمه بزنه, بهترین کار اینه که مقدار خیلی خیلی کمی ازش رو به پاک کننده صورت اضافه کرده و از این روش خونگی لذت ببرین, ” باز هم توصیه میکنیم اگه مطمئن نیستین که جوش شیرین به پوستتون صدمه میزنه یا نه، فراموشش کنیند. )

دانه های میوه :

دانه ی میوه ها و آجیل. دانه توت سیا یا تمشک یا بادام زمینی, لایه بردارهای عالی برای پوستتون هستند, این مواد اگه به صورت ملایم و در حرکات دایره ای شکل روی پوست ماساژ داده بشن, سلول های مرده رو از بین میبرند, البته فراموش نکنین که این دانه ها باید به خوبی پودر بشن تا پوست رو خراش ندند, بادام و دانه های میوه میتونن پوست رو صاف و نرم کنند.

نمک دریایی :

اگه دنبال یه اسکراب صورت هستین که منافذ پوستتون رو باز کنه, مخلوط آب و نمک دریایی, محلولی فوق العاده برای باز شدن منافذ شما خوهد بود.

گفتنی است این محلول با تحریک جریان خون باعث سم زدایی در بدن نیز خواهد شد.

آرشیو ⇐ زیبایی پوست

مجله شمالگردی

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
طریقه مصرف درست کرم اسکراب لایه بردار پوست صورت 5040