سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیا آی‌فون و آی‌پد شما با برگرداندن تاریخ به 11 ژانویه 1970 بریک شده است؟ این خبر را برای برطرف کردن آن، بخوانید!


15877-12425-15487-11837-iphone6s-goldtilt-l-l

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، سیستم‌عامل آی‌او‌اس اپل از یک باگ آزاردهنده رنج می‌برد؛ هنگامی‌که شما زمان آی‌فون یا آی‌پد خود را برروی تاریخ 1 ژانویه 1970 تنظیم می‌کنید، عملاً دستگاه شما غیرقابل‌استفاده خواهد شد. به‌تازگی، یک روش تازه برای رفع این مشکل، ارایه شده است که می‌تواند مشکل کاربران را برطرف نماید. برای جزئیات بیشتر، ترنجی را همراهی کنید.

با تنظیم تاریخ دستگاه خود برروی 1 ژانویه 1970، هنگامی‌که دستگاه خود را ری‌بوت می‌کنید؛ آی‌فون و یا آی‌پد شما به حالت DFU  وارد می‌شود. با این‌حال، حتی هنگامی‌که دستگاه خود را ری‌استور می‌کنید، گوشی شما وارد بوت‌لوپ شده و غیرقابل استفاده می‌شود.

محصولاتی که توسط این باگ تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند، برخی از مدل‌های آی‌فون و آی‌پد اپل است که توسط یک تراشه 64 بیتی همراهی می‌شوند. بنابراین، می‌توان گفت که آی‌فون 5 و آی‌فون‌های بعدی، آی‌پد ایر 2، آی‌پد مینی 2 و آی‌پد‌های جدیدتر و ششمین نسل از آی‌پاد اپل، احتمالاً توسط این باگ، تحت‌تاثیر قرار خواهند گرفت؛ اگر دستگاه شما از محصولات ذکرشده قدیمی‌تر است، باگ مذکور، برای آی‌فون و آی‌پد شما مشکلی به‌وجود نخواهد آورد.

پیش از پرداختن به شیوه برطرف‌کردن مشکل فوق، باید عنوان کرد که 1 ژانویه 1970،  اولین روز از یونیکس است. محصولات مبتنی بر یونیکس، تاریخ را از این روز با ثانیه محاسبه می‌کنند؛ این زمان، براساس یک شماره 32 بیتی ذخیره می‌شود و محصولات 64 بیتی مبتنی بر آی‌او‌اس، آن‌را تقریباً صفر برآورد می‌کنند. اما چگونه می‌توان این مشکل را برطرف کرد؟ برطبق یک گزارش منتشرشده، خالی‌کردن شارژ باتری به‌طورکامل، می‌تواند تاریخ دستگاه شما را به تاریخ فعلی تغییر دهد.

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
بالاتر از خبر تاریخ 92/11/24