سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آب 710 خانوار عشایری نهبندان با تانکر تامین می شود


محمد جهانبین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برای آبرسانی به عشایر منطقه ز به تامین اعتبار نیاز است و در حال حاضر آبرسانی به صورت دیون به شرکت ها انجام می شود.
وی بدون اشاره به طلب شرکت های پیمانکار بابت حمل آب، از اجرای طرح زنجیره گوشت قرمز با پرواربندی بیش از 15هزار راس دام سبک با همکاری عشایر خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 20 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
وی توزیع هشت هزار و 400 سیلندر گاز ،توزیع 198 هزار لیتر نفت سفید، توزیع 960 تن آرد و سه هزار تن علوفه و نیز بیمه 30 هزار راس دام عشایر را از دیگر فعالیت ها ذکر کرد.
جمعیت عشایر نهبندان 16 هزار و 190 نفر است که 27 درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند.
بهلولی، محمودی، کرده ای، اردونی، جمالزهی، یوسفزهی، آخوندی، نخعی و نوری از جمله اقوام عشایر نهبندان است که به مناطق ییلاقی تگ سهلو، دشت شورآب میان کوه، کوه باران، دشت چاهداشی و میغان کوچ می کنند.
شهر نهبندان مرکز شهرستان نهبندان در 105کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.ک2
2047/7556

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شکم یا تانکر آب؟!