فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اولین آلبوم رسمی گروه «سه نقطه» تابستان 95 منتشر می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، گروه «سه نقطه» از جمله گروه های نوپای موسیقی است که همزمان با انتشار تک آهنگ «جایی برای همیشه» در تدارک انتشار تازه ترین آلبوم موسیقایی خود با همین نام در سال آینده است.

این آلبوم موسیقی تابستان سال 95 توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به تهیه کنندگی افشین معصومی در بازار موسیقی منتشر می شود. این در حالی است که گروه «سه نقطه» همزمان با انتشار اولین آلبوم رسمی خود در شهرهای تهران و شیراز  نیز کنسرت هایی را برای علاقه مندان خود برگزار خواهد کرد.

تمامی مراحل مربوط به آهنگسازی و تنظیم آلبوم «جایی برای همیشه» بر عهده اعضای گروه «سه نقطه» بوده، ضمن اینکه آرش رستمی خواننده، کیان شمس گیتارالکتریک، سروش اعتصامی گیتار الکتریک، عطا تاسه گیتار بیس، آریا ضمیری درامز نوازندگان این آلبوم موسیقی را تشکیل می دهند.

گروه موسیقی «سه نقطه» سال 90 با حضور کیان شمس و آرش رستمی پایه گذاری و در سال 92 با اضافه شدن هنرمندانی چون سروش اعتصامی، عطا تاسه و آریا ضمیری وارد فاز تازه ای از فعالیت های خود شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گروه "هاگ " آلبوم "رانش" را منتشر كرد !