خداحافظی ستاره های استقلال و پرسپولیس از اینستاگرام! + عکس


بازیکنان استقلال و پرسپولیس اینستاگرام را ترک کرده اند.

بازیکنان استقلال و پرسپولیس در اقدامی مشترک، اینستاگرام را ترک کرده اند و مدعی شدند تا زمانی که هواداران استقلال و پرسپولیس ادب را رعایت نکنند، به این صفحات برنخواهند گشت.

پیش تر در خصوص نحوه فعالیت ایرانی ها در فضای مجازی مطالب مختلفی نوشتیم اما این کار بازیکنان هم چندان حرفه ای نیست. بازیکنانی که دوست دارند فقط 'به به' و 'چه چه' بشنوند و با کوچکترین انتقادی قهر می کنند. البته آنهایی که توهین می شنوند حق دارند دست به چنین کاری بزنند اما تمام بازیکنان شامل این دسته نمی شوند.

نکته جالب تر اینجاست که سرخابی ها پیش تر هم چند بار اقدام به ترک اینستاگرام کرده بودند اما طاقت دوری از لایک را نداشته و خیلی زود به فضای مجازی برگشتند. باید منتظر ماند و دید این بار آنها چقدر می توانند مقابل این موضوع مقاومت نشان دهند. شاید این روزها که لیگ تعطیل است آنها ترجیح دادند با بستن صفحات شان به استراحت بپردازند اما با شروع مجدد لیگ، آیا می توانند روی حرف شان بیاستند؟

قطعا فرهنگ استفاده از فضای مجازی به این زودی در ایران اصلاح نخواهد شد و بازیکنان باید زمان زیادی برای بهبود شرایط زمان بگذارند اما این احتمال وجود دارد که آنها از طرف خودشان رای به درست شدن اوضاع بدهند و به همین بهانه با هم به اینستاگرام برگردند!

عکس خداحافظی ستاره های استقلال و پرسپولیس از اینستاگرامعکس خداحافظی ستاره های استقلال و پرسپولیس از اینستاگرام

گردآوری:گروه ورزش سیمرغseemorgh.com/sportمنبع:jamnews.ir


ویدیو مرتبط :
شباهت خداحافظی دو اسطوره استقلال و پرسپولیس