سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سی ان ان: افزایش شمار زنان داعشی در لیبی/ زنان برده‌های تمام عیار تروریست‌ها


سی ان ان: افزایش شمار زنان داعشی در لیبی/ زنان برده‌های تمام عیار تروریست‌هاباشگاه خبرنگاران/ سی ان ان در گزارشی اعلام کرد گروه تروریستی داعش در لیبی به دنبال جذب و سوء استفاده از زنان است.
سی ان ان در گزارشی نوشت: داعش در لیبی به دنبال جذب زنان و بهره برداری از آنها است. تعداد زنان داعشی در لیبی به شدت افزایش یافت.
مرکز مطالعات تروریسم لیبی گزارش داد: بیش از 3 درصد از عناصر داعش در این کشور زن هستند. برخی از این زنان از کشورهای تونس، چاد، سودان، مالی و الجزایر به لیبی آورده شده‌اند.
داعش فعالیت خود را برای جذب زنان در این حوزه به شدت افزایش داده است.
بر اساس این گزارش، وضع زنان در داعش وخیم است. این زنان علاوه بر اینکه برای انجام عملیات تروریستی مورد استفاده قرار می گیرند، اسباب خوشگذرانی و وسیله ای برای ارضای امیال تروریست‌های داعش شده اند. وظیفه پخت غذا و نظافت نیز بر عهده این زنان است.
داعش در بسیاری از شهرهای لیبی، خانواده ها را تهدید می کند و به زور دخترانشان را به اسارت در می آورد.
به گفته یک منبع آگاه، در بسیاری از شهرهای لیبی، خانواده ها داوطلبانه به عضویت داعش در می آیند و دخترانشان را به ازدواج تروریست ها در می آورند.
این منبع به سی ان ان گفت:" داعش زنان را مجبور میکند روبند سیاه بپوشند. از خانه بیرون آمدن زنان ممنوع است مگر با همراهی یکی از محارم. دانشگاه ها و مدارس مختلط را تفکیک کرده و تمام سالن های آرایش را بسته است. چنانچه زنی این قوانین را رعایت نکند به وسیله عناصر داعش شلاق می خورد."
یکی از مسؤولین گردان "شهدای زاویه" لیبی درباره نیروگیری داعش در این کشور گفت: داعش به تازگی بسیاری از عناصر خود را از دست داده است و با کمبود نیرو مواجه است. داعش برای جبران این کمبود اقدام به جذب زنان کرده است."




منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
برده فروشی زنان شیعه