سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ورژن جدیدی از نکسوس 6P با چیپست اسنپدراگون 820 در گیک بنچ مشاهده شد


تلفن هوشمند نکسوس 6P یکی از موفقیت های سال پیش بازار اسمارت فون و البته گوگل و هوآوی بود. این دستگاه که به سفارش گوگل، توسط هوآوی ساخته شده، مجموعه ای از بهترین ها را در خود دارد. چیپست اسنپدراگون 810، 3 گیگابایت رم و دوربینی با عملکردی فوق العاده، این دستگاه را متمایز می ساختند.

نکسوس 6P در ماه نوامبر سال گذشته به بازار جهانی عرضه شد اما با این حال مدتی طولانی نگذشت که رقبای اندرویدی، پرچمدارانی با اسنپدراگون 820 به بازار فرستادند. اما حالا به نظر می رسد که گوگل قصد دارد با سخت افزاری قوی تر، یک بار دیگر نکسوس 6P را عرضه کند، این بار با اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و اندروید N.

geekbench-6P

آنچه در تصویر فوق می بینید، صفحه ای مخصوص به نکسوس 6P در گیک بنچ است که سخت افزار ارتقا یافته را به نمایش می گذارد.

با این حال، پیشتر گفته شده بود که HTC دو نکسوس امسال را تولید خواهد کرد، اما این بدان معنا نیست که نکسوس 6P یک جانشین نخواهد داشت. شنیده می شود که HTC قراردادی بلند مدت با گوگل در زمینه نظارت بر تولید نکسوس ها تا چند سال آینده بسته است اما علامت تجاری 7P که توسط هوآوی به ثبت رسیده، امیدها را برای توسعه یک تلفن دیگر توسط چینی ها شکل می دهد.

دستگاهی که در گیک بنچ اطلاعات آن منتشر شده، حاوی اسنپدراگون 829 با سرعت پردازنده 1.59 گیگاهرتز، آدرنو 530 و 4 گیگابایت رم است. جالب این است که در بخش مادربورد، نام Marlin ذکر شده، همان نامی که برای یکی از نکسوس های جدید HTC هم آمده است.


ویدیو مرتبط :
یادگیری ماشینی در چیپست اسنپدراگون - بخش 1