تاثیرات فرامنطقه‌ای بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان


معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز عنوان کرد:

تاثیرات فرامنطقه‌ای بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان

اجتماعی 14:14:27 1394/11/10

9411-9614-5 کد خبر

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به تاثیر تحول‌آفرین پروژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌های عمرانی، از حیث تقویت زیرساخت‌ها و روان‌سازی مسیرهای شهر، تاثیر بارز خواهد داشت.

به گزارش شهریار، محبوب عبداله‌پور در جریان بازدید فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های عمرانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: بهره‌برداری کامل از پایانه مرکزی تبریز پس از 26 سال، با در نظر داشتن استفاده بهینه از مصالح گذشته و اجرای یک سازه معماری نفیس مورد توجه قرار گرفته و افتتاح آن در دهه فجر سال جاری، تبریز را دارای یکی از پایانه‌های زیبا و مجهز کشور خواهد ساخت.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه تاکنون رقمی بالغ بر 70 میلیارد تومان در بر داشته و تاثیرات آن در شاخص‌های گردشگری و اجتماعی، چشمگیر خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در ادامه با اشاره به مراحل جزئی و تکمیلی بیمارستان 114 تخت‌خوابی بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان خاطرنشان کرد: این بیمارستان در 4.5 طبقه طراحی شده و تاثیرگذاری آن قطعا فرامنطقه‌ای خواهد بود.

عبداله‌پور ادامه داد: تاکنون هفت میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و طبق وعده‌ای که دانشگاه علوم‌پزشکی داده، بلافاصله پس از اتمام احداث، نسبت به تجهیز و تامین نیروی انسانی این مرکز اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت دو تقاطع غیرهمسطح جانبازان و شهید آیت‌الله نمر، گفت: این دو پروژه در راستای تکمیل رینگ‌های ترافیکی تبریز طراحی و اجرا شده‌اند. در این میان، پروژه جانبازان که اخیراً عملیات عرشه‌گذاری آن به پایان رسیده، همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به پیچیدگی‌های خاص پروژه شهید آیت‌الله نمر در آخونی گفت: این پروژه به طول 432 و عرض 60.15 متر، دارای پنج دهانه و شش پایه بتنی بوده و با اجرای آن و اتصال شهید نجاتی به‌نظام پزشکی در سال آینده، رینگ‌ کمربند میانی در آستانه تکمیل قرار خواهد داشت.

عبداله‌پور در خصوص پروژه عظیم میدان آذربایجان گفت: این طرح، از حجیم‌ترین پروژه‌های عملیاتی در حوزه عمران شهری است که شامل سه رمپ «پاسداران-آذربایجان»، «بابایی-آذربایجان» و «آذربایجان-بابایی» بوده و در قالب مسیرهای طبقاتی و همچنین آکس مسیر عبور تراموا، عابرپیاده و دوچرخه در محدوده مرکزی میدان، اجرا می‌شود.

گفتنی است پایانه مرکزی تبریز، عملیات اجرایی میدان آذربایجان، بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان و دو تقاطع غیرهمسطح جانبازان و شهید آیت‌الله نمر پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید فرماندار و رییس شورای اسلامی شهر تبریز و اعضای شورا قرار گرفتند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کودکان مبتلا به سرطان