سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت «ریاض المالکی» نسبت به حمایت‌های کوبا از فلسطین


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «گرنما»، «ریاض المالکی» وزیر خارجه فلسطین روز گذشته در دیدار با «برونو رودریگز» همتای کوبایی خود ضمن تأکید بر اهمیت پشتیبانی کوبا از این کشور اشغالی، از حمایت‌های مستمر این جزیره کارائیبی قدردانی کرد.

وی در این دیدار که در «هاوانا» پایتخت کوبا برگزار شد، عنوان کرد: حمایت کوبا از فلسطین همیشگی و پایدار بوده و این پشتیبانی براساس اصول اتحاد و تعهدی که بین دو کشور وجود دارد، شکل گرفته است.

«المالکی» در ادامه ضمن اشاره به بی‌رحمی‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: کشور اشغالی ما به مبارزه خود برای آزادسازی «کرانه باختری رود اردن» و شهر «قدس» ادامه می‌دهد.

وزیر خارجه دولت خودگردان فلسطین روز جمعه وارد کوبا شد و روز شنبه با «میگل دیاز کانل» معاون اول رئیس‌جمهور کوبا دیدار کرد؛ در این نشست، مقام کوبایی اعلام کرد: ما از به رسمیت شناختن فلسطین و حقوق رسمی مردم این کشور حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/B4GUQ5


ویدیو مرتبط :
حمایت از صدام در مقابل نوری المالکی