کشف 7000 کیلو مواد محترقه و بازداشت 1304 نفر توسط ناجا


سخنگوی ناجا در آستانه چهارشنبه آخر سال از کشف ٧٠٠٠ کیلوگوم مواد محترقه و بازداشت 1304 تن در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار منتظرالمهدی در آخرین نشست خبری سال ٩٤ در این باره گفت: خوشبختانه با هوشیاری و مشارکت شهروندان آمار حوادث چهارشنبه سوری کاهش یافته است.

وی با اشاره به کشف ٧٠٠٠ کیلو مواد محترقه در کل کشور از کاهش ٨ درصدی این کشیفات خبر داد.

وی در عین حال به افزایش ١٣٢ درصدی دستگیرشدگان در این باره اشاره کرد و تعداد افراد بازداشت شدگان را 1304 نفر بیان کرد که تعدادی از آنها به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی همچنین شعار نوروزی امسال ناجا را پلیس، مردم، نظم و قانونمندی و نشاط بهاری بیان کرد.

سخنگوی ناجا همچنین به استقرار ٢٠٠٠ چادر نوروزی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: ٤٠٠ چادر نوروزی در تهران استقرار خواهد یافت.

وی با اشاره به کاهش سرقت در سال جاری و تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت عنوان کرد: بیش از ٥٢ درصد سرقتها را سرقت‌های خرد شامل می شود و بیش از ٥٠ درصد سرقت‌ها نیز توسط معتادین انجام شده است.

منتظرالمهدی در ادامه از شهروندان به ویژه مسافران نوزوزی خواست که به هیچ عنوان پول نقد و اشیاء گران قیمت را در منزل نگهداری نکنند و به صندوق‌های امانات بانکها بسپارند.

سخنگوی ناجا همچنین در ادامه گزارش عملکرد پلیس‌های ناجا در سال جاری در بیان گزارش عملکرد پلیس امنیت از تذکر و یا توقیف ٣٠ هزار خورو که موجب ناامنی و سلب آسایش شهروندان شده بود خبر داد.

منتظرالمهدی اظهار کرد: در سال جاری ٤٠٠٠ خودرو و ١٠٠٠ موتور سیکلت به ناوگان ناجا افزوده شد و براین اساس توان تحرک زمینی پلیس افزایش ٨٠ درصدی را شاهد بود.


ویدیو مرتبط :
کشف سه کیلو مواد مخدر در شکم