فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مهلت ارسال آثار به «جشنواره داستان کوتاه پایداری» تمدید شد


به گزارش خبرگزاری فارس، انتشارات هزاره ققنوس با هدف گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دوران دفاع مقدس و تولید ادبیات مرتبط با فرهنگ ایثار و مقاومت با همکاری باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ششمین دوره «جشنواره داستان کوتاه پایداری» را برگزار می‌کند.

بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه که تا پایان مهر ماه اعلام شده بود، تا پایان آبان ماه تمدید شد.

شیوه اصلی دریافت آثار جشنواره داستان کوتاه پایداری به‌صورت پیامکی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند «داستانک‌ها» و یا «داستان‌های کوتاه کوتاه» خود را حداکثر در 250 کلمه از طریق پیام کوتاه به شماره 0210000365 و یا از طریق ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنند.

به رتبه اول تا سوم به ترتیب 700، 600 و 500 هزار تومان و سایر آثار جوایزی اهدا خواهد شد و همچنین آثار ارسالی پس از بررسی و ارزشیابی در کتابی با همین عنوان چاپ و منتشر می‌شود.

ضمنا آثار ارسالی نباید تا پیش از این در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه و یا در نشریات مکتوب و غیرمکتوب منتشر شده باشند.

یادآور می‌شود اولین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری به همت انتشارات هزاره ققنوس در سال 1389 و همزمان با سی‌امین سال آغاز دفاع مقدس مردم ایران برگزار شد و تاکنون 6 کتاب از آثار منتخب جشنواره پیشین منتشر شده است.

شناسایی و معرفی استعدادهای تازه در حوزه ادب پایداری، تولید محتوای ادب پایداری در فضای مجازی، چاپ و نشر آثار منتخب در قالب کتاب و تقدیر و تشکر از نوقلمان ادب پایداری برخی از اهداف برگزاری جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری است.

ششمین جشنواره خصوصی «داستان کوتاه کوتاه پایداری» به همت انتشارات هزاره ققنوس و با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس و نیز حمایت جمعی از ناشران حوزه ادبیات پایداری مثل انتشارات سفیر اردهال، انتشارات تجلی مهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
تمدید ارسال آثار سوگواره عبرات