فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تلاوتی از سعید طوسی/ آیاتی از سوره‌های «بقره، نبأ و حمد»+دریافت


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس،‌ «سعید طوسی» قاری بین‌المللی قرآن کریم پنج‌شنبه 21 آبان با حضور در جلسه منتظران المهدی(عج) مهرآباد مشهد مقدس به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

طوسی در این محفل نورانی پس از تلاوت آیات 284 تا 286 سوره مبارکه «بقره» و آیات 31 تا 40 سوره مبارکه «نبأ»، به تلاوت سوره مبارکه «حمد» پرداخت و با تلاوت آیات 1 تا 5 سوره مبارکه «بقره» تلاوت خود را به پایان رساند.

تلاوت وی آنقدر زیبا اجرا شد که حاضران در این محفل قرآنی همواره وی را تشویق می‌کردند. در ادامه صوت این تلاوت تقدیم مخاطبان خبرگزاری فارس می‌شود.

 

 

به گزارش فارس، «سعید طوسی» قاری بین‌المللی کشورمان در سال 1349 در مشهد مقدس متولد شد.

وی از دوران کودکی به دلیل اشتیاق به فعالیت‌های قرآنی به یادگیری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم پرداخت و پس از آن با شرکت در جلسات قرآن کریم از محضر اساتید قرآن بهره برد.

طوسی در سال 1372 در 23 سالگی توانست در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سوریه به مقام نخست دست یابد و پس از آن در مسابقات قرآن مالزی در سال 1377 موفق به کسب رتبه نخست شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سوره حمد و آیاتی از سوره بقره