علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ظرفیت‌های دیلم آماده حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است


به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسماعیلی عصر دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی و اجتماعی دیلم اظهار داشت: دیلم با برخورداری از پتانسیل‌هایی همچون دریا، ساحل و گردشگری می‌تواند ظرفیت مناسبی در راستای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی باشد.

وی با بیان اینکه همکاری کاملی با سرمایه‌گذاران خواهیم داشت، افزود: اگر موانعی برای حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهرستان وجود دارد، باید ابتدا آنها را شناخت و سپس موانع را برطرف کرد.

فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه‌گذار رونق اقتصادی در پروژه‌ها ایجاد شده و موجبات رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه‌جانبه اقتصادی در شهرستان فراهم می‌شود.

اسماعیلی اضافه کرد: با افزایش کار و بالا بردن قدرت و توان تولید درون جامعه و تعامل با کشورهای دیگر و ورود به بازارهای آن کشورها و صادرات محصولات می‌توان سرمایه‌ها را جذب کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم نیز با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی و به‌ویژه اشتغال این شهرستان گفت: یکی از راه‌ها سرعت‌بخشیدن توسعه اقتصادی و آبادانی و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری است که می‌تواند موجب اصلاح نظام مدیریتی و تبادل تجربیات اقتصادی و انتقال دانش نوین و تکنولوژی و فناوری جدید باشد.

محمد طاهری از حضور فعالان اقتصادی اجتماعی شهرستان که دل در گرو توسعه دارند تشکر کرد و افزود: این جلسات به‌صورت مستمر و با حضور فرماندار تداوم دارد.

وی با بیان اینکه این جلسه تحت عنوان کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان دبیرخانه کارگروه مسئولیت صورت‌جلسه و مصوبات را برعهده و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

طاهری افزود: در دیدارهایی که با اقشار مردم در دیدارها و برنامه‌های مختلف داشته‌ایم همیشه این گلایه‌ها بوده که بخش دولتی از بخش خصوصی حمایت نمی‌کند؛ این جلسه سنگ بنایی خواهد بود که به این سمت و در راستای حمایت بیشتر گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم گفت: با دعوت از دستگاه‌های مرتبط با این مقوله و با هماهنگی هم در بحث سرمایه‌گذاری دغدغه‌ها را با جدیت پیگیری تا به مقصود برسند.

وی در پایان دغدغه فعالان در بحث سرمایه‌گذاری را تامین منابع مالی و اراضی مورد نیاز دولتی دانست و وعده داد که از درخواست‌ها استقبال و مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

گفتنی است که در پایان این نشست، فرماندار دیلم ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با سرمایه‌گذاری در شهرستان، نسبت به رفع آنها در تمامی بخش‌ها و زمینه‌ها از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط تاکید کرد.


ویدیو مرتبط :
آی بریج : پلی بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی