ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمرین شبانه تیم امید این بار در هوای مطبوع دبی


ورزش > فوتبال ملی - تسنیم نوشت : تمرینات تیم فوتبال امید کشورمان امشب زیر نظر کادرفنی این تیم در باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد.

تیم فوتبال امید کشورمان که در امارات اردوی 10 روزه خود را برپا کرده است، امشب (شنبه) در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی و زیر نور پروژکتورها تمرینات خود را دنبال کرد. دمای هوای دبی نسبت به روز قبل کاهش محسوسی داشته است و تمرین امشب در هوایی مطبوع و خنک برگزار شد.

 بازیکنان بعد از صحبت‌های ابتدای خاکپور، زیر نظر «کن استید» به گرم کردن پرداختند. در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان در دو گروه و در محوطه مشخص شده به انجام کارهای ترکیبی که شامل؛ حرکت با توپ و ارسال پاس کوتاه بود، پرداختند. این بخش از تمرین زیر نظر هادی طباطبایی برگزار شد و خاکپور بر عملکرد شاگردانش نظارت داشت.

در مرحله بعد تمرین، بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و در دو گروه قرمز و سورمه‌ای به تمرین پرسینگ و حفظ توپ پرداختند. گروه سوم نیز زیر نظر استید به انجام کار با توپ پرداختند و به صورت چرخشی جای خودشان را با نفرات تیم‌های قرمز و سورمه‌ای عوض کردند.

علیرضا نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال امید با توجه به مصدومیتی که داشت به صلاحدید کادرپزشکی تمرین نکرد.

41257


ویدیو مرتبط :
تمرین تیم ملی امید در هلند (نود ۹ شهریور)