سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسابقات جهانی هیلو با جایزه 1.7 میلیون دلاری در ماه آتی میلادی برگزار می شود


مسابقات جهانی هیلو با جایزه 1.7 میلیون دلاری در ماه آتی میلادی برگزار می شود

مسابقات جهانی بازی Halo 5: Guardians [بررسی دیجیاتو] به زودی برگزار خواهد شد و جایزه آن تا به امروز به رقم 1.7 میلیون دلار رسیده است. بنابر اعلام رسمی استودیوی 343 Industries و برند اکس باکس، رقم جایزه این مسابقات از 1 میلیون دلار شروع شد و از طریق فروش پک های REQ System در بخش آنلاین بازی، به رقم 1.7 میلیون دلار رسیده است.

مسابقات جهانی Halo به صورت آنلاین و در مناطق ایالات متحده، کانادا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیای کبیر، آمریکای لاتین، استرالیا و نیوزلند برگزار خواهد شد. برندگان هر یک از این مناطق، به دوره نهایی راه می یابند و در آخر، برنده جهانی بازی هیلو 5 معرفی خوهد شد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، دوره مقدماتی از ششم دسامبر (برابر با 15 آذر) آغاز می شود و از 19 دسامبر الی 21 ژانویه (برابر با 28 آذر الی 10 بهمن) کاندیدهای اصلی بخش آنلاین انتخاب خواهند شد. بعد از انتخاب بهترین بازیکنان هر منطقه، مسابقات نهایی هیلو از 1 مارس تا 20 مارس (11 اسفند الی 1 فروردین) برگزار می شوند.

برای کسب اطلاعات بیش تر درباره این رویداد و نیز ثبت نام در آن، می توانید به این لینک مرجعه کنید.

hcs-2

منبع: VG247

برچسب‌ها:Halo 5: GuadiansHalo World Championshipمسابقات هیلو 5هیلو 5

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
مسابقات جهانی Call of Duty با جایزه 1 میلیون دلار!