ارجاع پرونده مجتمع تجاری روشا فرمانیه به کمیسیون ماده 100


قائم مقام شهردار منطقه یک از ارجاع پرونده مجتمع تجاری روشا واقع در فرمانیه به کمیسیون ماده 100خبرداد.

رضایی در گفت و گو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: به دلیل نصب پله اضطراری در کنار این مجتمع، پرونده به ماده 100 رفته است و پس از ابلاغ حکم شهرداری نسبت به اجرای حکم اقدام می‌شود.

وی همچنین با اعلام اهتمام ویژه شهرداری منطقه یک برای حفظ باغات و گسترش فضای سبز گفت: سرانه فضای سبز در منطقه یک بیش از 20 متر است و با توجه به تملکات باغاتی که در روزهای گذشته انجام شد، به نظر می‌رسد سرانه فضای سبز در این منطقه افزایش یابد.

قائم مقام شهردار منطقه یک با بیان اینکه در ابتدای سال 94 بیش از 500 هکتار از اراضی بوستان یاس در کنار اتوبان بابایی به سرانه فضای سبز منطقه یک اضافه شد افزود: یک قطعه زمین 500 هکتاری در منطقه سوهانک نیز در برنامه جنگلکاری شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه کارنامه 10 ساله مدیریت شهری نشان می‌دهد که بسیاری از باغات حفظ و به پارک عمومی بدل شده است اظهار کرد: متاسفانه برخی باغات وجود دارد که مالکان نسبت به عدم آبیاری آن اقدام می‌کنند. به همین دلیل پیگیر آن هستیم تا با کسب اجازه از مقامات قضایی به این باغات که تعداد آنها نیز محدود است وارد شویم تا به درختان این باغات آب بدهیم.

قائم مقام شهردار منطقه یک افزود: بعضا باغات به دلیل نداشتن آب و یا متولی خشک می‌شوند.

رضایی در پاسخ به این سوال که برخی مالکان اقدام به خشک کردن عمدی درختان می‌کنند نیز، گفت: هزینه تخریب فضای سبز و تغییر کاربری باغات بسیار سنگین است و به نظر نمی‌رسد مالکان به انجام این کار تمایل داشته باشند چرا که تا ابد نمی‌توانند در باغی که خشک کرده‌اند ساخت و ساز داشته باشند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مختصری در خصوص کمیسیون ماده 100 شهرداری