ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سجادی: تنوع رشته‌های انجمن‌های ورزشی نشاط را به جامعه تزریق می‌کند


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به مقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نصرالله سجادی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: وزارت ورزش جزو وزارتخانه‌هایی است که هیئت‌های با ساختار و با برنامه دارد که این مجموعه‌ها در سراسر کشور با عشق و علاقه و با امکانات کم، کار را به نحو احسن پیش می‌برند.

سجادی ادامه داد: با توجه به تعدد و تنوع رشته ها در این فدراسیون، برخی از این ورزش‌ها مثل دارت می‌تواند شادی و نشاط را به جامعه تزریق کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وزارت ورزش در سال آتی نگاه ویژه به چند محور اصلی را برای فدراسیون‌ها تعریف کرده و برای آنها بودجه مجزایی در نظر گرفته که اهم آنها استعدادیابی و توجه به ورزش‌های پایه و مدال آور است و مطمئناً برخی از رشته‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم می‌تواند در این ابعاد خودش را نشان دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اختتامیه تابستانه انجمن ورزشی فرهنگ و نشاط دولت آباد