سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



از ساده بودنم بدم می آید


از ساده بودنم بدم می آیدخراسان/ پسری هستم 20 ساله. خیلی ساده ام. هر فردی هر حرفی می گوید زود باور می کنم. دوستان و آشنایانم از سادگی ام سوء استفاده می کنند. گاهی اوقات که با خودم فکر می کنم از ساده بودنم بدم می آید. دیگر از خودم متنفرشده ام. لطفاً راهنمایی ام کنید. باید چکار کنم؟

دوست گرامی، حتما شنیده اید که می گویند تشخیص نیمی از درمان است. شما خودتان اذعان دارید که ساده هستید و حتی دوستان و آشنایان از سادگی شما سوء استفاده می کنند و با عنایت به این که از وضع موجود خسته شده اید و درخواست راهنمایی دارید، همه این نشانه ها از آگاهی شما درباره مشکل تان و آمادگی تان برای تغییر سبک و نگاه به خود و زندگی خبر می دهند که جای بسی امیدواری است. با اطلاعات اندکی که داده اید تعریف مشخصی از ساده بودن شما در دست نیست، راهنمایی دقیق کمی مشکل است ولی نکاتی در ادامه مطرح می کنم که امیدوارم به کارتان بیاید.
شاید شخصیت منفعل دارید
بعضی افراد شخصیت های منفعلی دارند، جرأت مندی و توان ابراز وجود ندارند و خیلی راحت و برخلاف میل باطنی از حقوق خود می گذرند و اطرافیان هم ممکن است با شناخت از شخصیت منفعل شان از آن ها سوء استفاده کنند. این گونه افراد متوجه ضایع شدن حقوق خود هستند ولی این قربانی شدن خود را درون ریزی می کنند و پرخاشگری انفعالی دارند و در خلوت خود رنج می برند و از خود به شدت احساس تنفر می کنند!
شاید نمی خواهید آگاهانه زندگی کنید
یکی از ارکان مهم عزت نفس، آگاهانه زندگی کردن است. هرجایی، خطا یا لغزش داشته باشیم یا مورد سوء استفاده قرار بگیریم، بخش عمده این آسیب ها می تواند به تصمیم یا رفتار آگاهانه ما مرتبط باشد؛ بنابراین اگر قرار است با ناکامی کمتری در زندگی مواجه شویم، باید سطح آگاهی خود را از محیط، اطرفیان و جامعه مان بالا ببریم و حق اشتباه کردن را از خودمان سلب کنیم! این نکته می تواند، رمز موفقیت شما باشد.
خودپذیری تان را بالا ببرید
یکی از ارکان مهم عزت نفس، خودپذیری است. افرادی که در زمینه خودپذیری دچار مشکل هستند و خود را ضعیف، ناتوان و نالایق می دانند و مرتب خود هیپنوتیزمی منفی دارند به مرور درمانده می شوند و حالتی شناور در اقیانوس زندگی پیدا می کنند. در این حالت سکان زندگی خود را به دیگران می سپارند و به دلیل نداشتن خودباوری، مرغ همسایه را غاز می بینند و مسلما رضایت کافی از زندگی شخصی و اجتماعی خود ندارند!


منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
تو بدم، بمیر و بدم