علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تک تیراندازی که برای مبارزه با داعش به عراق رفت


به گزارش خبرنگار مهر، «تک تیرانداز» مستندی درباره سید امیر تک تیراندازی است که از پدر و مادری عراقی در ایران به دنیا آمده و حالا به سرزمین مادری اش بازگشته است و با تکفیری ها و داعشی ها می جنگد. وی بیشتر اوقات به تنهایی، نیروهای داعش را هدف قرار می دهد و سعی می کند از آموزش هایی که دیده برای دفاع از اسلام ناب استفاده کند.

گروه سازنده «تک تیرانداز» به منظور ثبت تصاویر لازم به همراه جبهه مقاومت وارد شهر بیجی شده است، منطقه ای در ۲۰۰ کیلومتری موصل که مستقیما زیر آتش داعش قرار داشتند.

در این مستند تصاویری از سید امیر هنگام مبارزه با داعشی های تکفیری نمایش داده می شود. او در این مستند درباره دوره های آموزشی که گذرانده است توضیح می دهد و از مبارزاتش علیه آمریکایی ها در زمان اشغال عراق خاطراتی را نقل می کند.

وحید فراهانی کارگردان و سید هاشم موسوی تهیه کننده این مستند هستند.

«تک تیرانداز» برای پخش از شبکه افق در روز چهارشنبه ۴ آذرماه ساعت ۲۱ در نظر گرفته شده است و تکرار آن در ساعت ۹:۳۰ روز بعد پخش می شود.


ویدیو مرتبط :
تک تیرانداز داعش و بسیجی-سوریه-عراق-داعش