ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خوش‌قدم: عباسعلی با اسپانسر شخصی به اتریش رفت


سمانه خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد حمیده عباسعلی در مسابقات لیگ جهانی اتریش عنوان کرد: حمیده با جذب اسپانسر شخصی به اتریش رفت و در این مسابقات تنها به‌دنبال گرفتن نتیجه نبودیم. به‌طور کلی در هر کدام از مسابقات کاراته‌وان یا تورنمنت‌های مختلف به‌دنبال اهدافی هستیم تا با تکیه بر آنها بتوانیم خودمان را برای رقابت‌های جهانی آماده کنیم.

وی ادامه داد: عملکرد عباسعلی در این دوره از مسابقات نیز خوب بود و تا جایی که خودش اعلام می‌کند و البته با تکیه بر فیلم مسابقات در رقابت برای برنز داوری مسابقات نیز عادلانه نبوده است. البته داوری‌ها اساساً در اتریش مشکل‌دار بوده و خود عباسعلی هم به این موضوع اشاره کرده است، اما در کل نگاه ما به مسابقات اینچنینی کسب نتیجه نیست.

مربی اختصاصی حمیده عباسعلی اظهار داشت: برای هر کدام از این مسابقات با یک سیاست و به‌نوعی با یک تاکتیک خاص‌ برنامه‌ریزی ‌می‌کنیم تا شرایط را بسنجیم و نفرات را محک بزنیم. واقعیت این است که در اتریش هم در مورد عباسعلی به اهداف‌مان رسیدیم. به‌طور مثال در فرانسه که واقعاً مسابقات سنگینی بود با تاکتیک تمرینی و مبارزه‌ای متفاوت حاضر شدیم که خوشبختانه نتیجه خوبی هم به‌دست آوردیم. در پیکارهای هلند اهداف دیگری را دنبال می‌کردیم و در اتریش نیز شرایط‌مان همین‌گونه بود.

خوش‌قدم خاطر نشان کرد: در کل ورزشکاری که برای قهرمانی در جهان آماده می‌شود باید با تمام شرایط بجنگد و تنها به هدفش فکر کند. واقعاً به حمیده عباسعلی و یا طراوت خاکسار امیدوار هستم. معتقدم اگر ورزشکاری به موفقیت می‌رسد حاصل تلاش و زحمت خودش است و اگر ناکامی شکل بگیرد، این موضوع را باید پای مربی نوشت. به‌هر صورت روح و جسم بچه‌ها برای آماده‌سازی در دست ماست و باید حواس‌مان به همه مسائل باشد.

وی در خاتمه تصریح کرد: تمام برنامه‌های‌مان را برای رقابت‌های جهانی تدوین کرده‌ایم و قدم به قدم جلو خواهیم رفت. وضعیت این دو کاراته‌کا بسیار خوب است و روزهای خوبی در انتظار آنهاست. البته در کل برای تمام تیم آروزی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتیجه در رقابت‌های جهانی برای کاراته ایران به‌دست بیاید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کربلایی محمدرضا قدم خوش