ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انتقادهای منصوریان از کسی که پشت برگه‌های A4 پنهان شده است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان پس از صحبت‌هایی که در خصوص مجید صالح در کنفرانس خبری پس از دیدار نفت تهران و استقلال انجام داد، انتقادهای دیگری هم نسبت به این مربی داشت. انتقادهایی که به رفتارهای قبل و بعد از بازی صالح ارتباط دارد.

منصوریان در میکسدزون ورزشگاه تختی با تکرار برخی از صحبت‌های کنفرانس خود درباره صالح گفت: من 15 سال در استقلال بودم و حالا صالح یکی دو سال است که به این تیم آمده، اما او از جنس ما نیست.  صالح به هیچ‌وجه کار خوبی نکرد و برای او متأسف هستم، ضمن اینکه ما چیزی را از دست ندادیم و صالح خودش را خراب کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران همچنین به برخی رفتارهای مجید صالح اشاره کرد و اظهار داشت: نمی‌دانم این رفتارها و حرف زشت صالح را باور کنیم یا برگه‌های A4 و خودکار این مربی را. او پشت برگه‌های A4 قایم شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // منصوریان: صالح پشت چند کاغذ A4 خودش را مخفی می کند‬‎