سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضورنخبگان فنی و حرفه ای تهران باسه اختراع درنمایشگاه پژوهش وفناوری


حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری از 14 تا 18 آذرماه جاری در استان البرز بر پا است.
وی گفت: در این نمایشگاه استان تهران با اختراعات کارآموزان برتر المپیاد مهارت کشور در رشته الکترونیک، رباتیک، فناوری اطلاعات و ساخت تولید حضور فعال دارند.
خانپور با بیان اینکه اختراعات در حال ثبت نخبگان این استان در نمایشگاه ارائه شده اظهار کرد: روبات CNC مونتاژ بردهای SMD، دستگاه لحیم کاری بردهای الکترونیکی و دستگاه لحیم کاری سوکت نظامی و ربات های مسیریاب ارائه شده است.
وی شناسایی توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر و امکان تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری (فن بازار) را از اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی، نهادینه کردن پژوهش در سطح جامعه از از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری برشمرد.
نمایشگاه پژوهش، فناوری، در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برپا شده است.
تهرام/7244/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
موشن گرافیک صندوق پژوهش وفناوری استان خراسان رضوی