سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترسیم نقشه همکاری‌های جدید ایران و آژانس


ترسیم نقشه همکاری‌های جدید ایران و آژانسایسنا/ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: خوشحالیم در زمانی میزبان آقای آمانو هستیم که دیگر موضوعی به نام پرونده ساختگی هسته ای ایران وجود ندارد و ما وارد مرحله‌ای جدید شده‌ایم.

علی اکبر صالحی ظهر روز دوشنبه پس از دیدار با یوکیا آمانو در نشست خبری مشترک با وی در سازمان انرژی اتمی گفت: در گفت و گوی امروز ما قرار شد نگاهمان به آینده باشد. در 10_ 12 سال گذشته ما فرصت های همکاری های فنی با آژانس را نیز از دست دادیم؛ از اقای آمانو خواستم که با اقداماتی که انجام می دهند این موضوع جبران شود.

رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که در دیدارش با آمانو نقشه همکاری‌های جدید را ترسیم کرده‌اند.

صالحی با اشاره به دیدار مدیرکل آژانس با رییس جمهوری کشورمان که امروز انجام می شود افزود: آقای آمانو همچنین بازدیدی از موزه جواهرات خواهد داشت. تهران شهری فرهنگی است و بیش از صد موزه دارد که همگی دیدنی هستند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید


ویدیو مرتبط :
تدوین نقشه راه همکاری های اقتصادی ایران با دیگر کشورها