سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری مردی که همسر خود را کشت


به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 15 و 45 دقیقه بیست و پنجم تیرماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره فوت مشکوک در شهرک علائین به کلانتری172 حضرت عبدالعظیم اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانمی40 ساله بنام مریم فوت کرده است.
با اعلام خبر کشف جسد به اداره دهم پلیس آگاهی ، تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم به همراه عوامل تشخیص هویت در محل کشف جسد حاضر شده و در همان بررسی های اولیه مشخص شد که متوفی به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و خونریزی شدید داخلی ناشی از شکستگی جمجمه فوت کرده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با توجه به نحوه کشف جسد، کارآگاهان به تحقیق از پسر متوفی پرداخته و اطلاع پیدا می کنند که پسر متوفی طی تماس تلفنیِ (مسعود) همسر مادرش به محل سکونت وی مراجعه کرده است.
پسر متوفی گفت : حدود ساعت 10 صبح بود که همسر مادرم تماس گرفت و مدعی شد که مادرم پاسخگوی تماس های تلفنی وی نیست و با این بهانه از من خواست تا به محل زندگی مادرم رفته و موضوع را بررسی کنم.
وی افزود: نزدیکی های ظهر به منزل مادر رفتم اما کسی در خانه را باز نکرد و نهایتا با مسعود تماس گرفته و وی نیز خود را به خانه رساند و همراه مسعود وارد شدیم که با جسد مادرم مواجه شدیم.
*تحقیقات از همسر متوفی
در تحقیقات اولیه مشخص شد که همسر متوفی بنام مسعود ( 66 ساله ) پس از مرگ همسر اولش ، مجددا در سال 90 با متوفی که او نیز چند سال پیش همسرش فوت کرده ازدواج مجدد کرده اما با این وجود، هر دو نفر به صورت جداگانه زندگی می کردند.
مسعود گفت : صبح روز بیست و پنجم تیرماه هرچه به تلفن خانه و گوشی تلفن همراه متوفی زنگ زدم کسی پاسخگو نبود. همسرم از مدتی پیش فشار خون پیدا کرده بود به همین علت با پسرش تماس گرفته و از او خواستم تا به منزل مادرش سر بزند.
وی افزود: پس از تماس تلفنی پسر متوفی و بیان این مطلب که مادرش در خانه را باز نمی کند، خودم شخصا به محل زندگی مریم مراجعه کرده و با کلید خانه که تنها در اختیار من و مریم قرار داشت ، در خانه را باز کرده و هر دو نفر وارد خانه شدیم که ناگهان با جسد همسرم در کف خانه روبرو شدیم.
*کشف جنایت
در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان به تحقیق از اهالی محل سکونت متوفی پرداخته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که مسعود بر خلاف ادعای اولیه خود مبنی بر اینکه در چند روز گذشته به خانه متوفیه هیچ ترددی نداشته اما تعدادی از اهالی ساختمان وی را در روز حادثه در زمان خروج از ساختمان ، با حالتی مضطرب مشاهده کرده اند .
در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده متوفی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مریم از چندی پیش قصد متارکه داشته اما مسعود در اظهارات خود مدعی بود که هیچگونه مشکلی با متوفیه نداشته است.
مسعود سرانجام به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: در روز بیست و سوم تیرماه به خانه متوفی رفتم بودم که او مجددا موضوع متارکه را مطرح کرد و با بالا گرفتن بحث در یک لحظه عصبانی شدم و ضربه محکمی به صورت وی زدم.
وی افزود: شدت ضربه به حدی بود که سر مریم به دیوار برخورد و بر زمین افتاد، بدنش سرد شده بود و خون زیادی از وی رفته بود به همین علت به سرعت از خانه خارج شده و به خانه خودم در منطقه نارمک رفتم و فردای آنروز به بهانه اینکه مریم جواب تماس های مرا نمی دهد ، با پسرش تماس گرفتم.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
تهرام/281//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مردی با 39 همسر !!!!!!!!!!!!