ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قریشی: هواداران سپاهان بعد از رفتن فرکی از او حلالیت طلبیدند/ برای اولین‌ بار علیه استیماچ شعار دادند


محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص علت انتقادات هواداران سپاهان علیه این تیم گفت: هوادار سپاهان به خاطر دوران طلایی این تیم در دهه 80 و قهرمانی‌ها و افتخاراتی که سپاهان در فوتبال ایران به دست آورده، هوادار متوقعی شده است و همین امر توقع آنها را بالا برده است. از سوی دیگر در این سال‌ها همواره رسانه‌ها، مسئولان فوتبال کشور و مربیان مطرحی همچون امیر قلعه‌نویی بارها اذعان داشتند که سپاهان یک باشگاه سیستماتیک و حرفه‌ای است که از ثبات مدیریتی برخوردار است. به همین خاطر توقعات بالا رفته و عدم نتیجه‌گیری و یکسری کارهای غیرحرفه‌ای مثل سهل‌انگاری یک ساعته برای دریافت کارت بازی دو بازیکن برزیلی باعی شده تا صدای هواداران دربیاید و البته حق طبیعی هوادار است که به خاطر این مسائل و نتایج اعتراض کند.

وی درباره اینکه همین هواداران در هفته‌های ابتدایی کاری کردند که مربی‌ای مانند فرکی که در فصل گذشته سپاهان را قهرمان کرده بود عطای ماندن در اصفهان را به لقایش ببخشد، گفت: فرکی آدم بزرگی است و اخلاق خاص خودش را دارد. اما آن زمان هم یکسری هواداران تحت تاثیر برخی مسائل داخلی باشگاه قرار گرفته و فکر می‌کردند با رفتن فرکی اوضاع بهتر می‌شود که البته همان تعداد الان ناراحت و پشیمان هستند و خبر دارند با فرکی تماس گرفته و از او حلالیت طلبیده‌اند.

قریشی در خصوص اینکه تا چه اندازه مدیران سپاهان در این نتایج نقش داشتند، گفت: من نمی‌توانم مقصر را مشخص کنم چون این موضوع در حیطه کاری من نیست اما نتیجه کار اشکال داشته و این را هم هوادار فهمیده و ناراحت شده و امروز ناراضی است و همین هوادار اعتقاد دارد سپاهانی که همه چیز دارد چرا باید به این روز بیفتد.

رئیس کانون هواداران سپاهان در خصوص اینکه باز هم این موضوع دلیلی بر فحاشی و توهین هواداران نمی‌شود، گفت: این واکنش به خاطر عدم نتیجه‌گیری تیم است و هواداران برد می‌خواهند اما قبول دارم که دلیلی بر فحاشی نمی‌شود. هواداران حق اعتراض دارند اما توهین و فحاشی هرگز و ما هم این موضوع را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: هواداران دیروز به تمرین آمده و برای اولین بار علیه استیماچ شعار دادند و این نشان می‌دهد دامنه اعتراضات به کادر فنی کشیده شده است. البته آنها یکسری درخواست‌ها دارند که این درخواست‌ هم کسب نتیجه‌ مناسب برای تیم است که تا به حال محقق نشده است.

قریشی با طرح این سؤال که آیا جای خالی سپاهان در یازدهم جدول است، ادامه داد: امروز خیلی مسائل دست به دست هم داده تا این نتایج پیش بیاید اما ما هم امیدواریم این سپاهان حداقل در آسیا روند رو به رشدی داشته باشد و از این وضعیت دربیاید. انصافا مسئولان هم کمک می‌کنند اما نمی‌دانم چرا باز هم این ناکامی‌ها ادامه دارد. هر چند که سپاهان امسال از ناحیه داوری بسیار متضرر شده است. یعنی ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا این اتفاقات برای سپاهان بیفتد.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم در بازی با النصر روی نیمکت سپاهان بنشیند و پس از آن مسئولان در خصوص کادر فنی به جمع‌بندی کلی برسند، در مورد اینکه کفعمی گفته برخی بازیکنان با سکوها در ارتباط هستند، گفت: بعید می‌دانم بازیکنان به این مسائل ورود کنند. این موضوع را تکذیب می‌کنم و از دوستان خواهش می‌کنم مصاحبه نکنند تا مسائل را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/M79ZCX


ویدیو مرتبط :
شعار هواداران سپاهان به عادل فردوسی پور بعد از قهرمانی