ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تكواندو قهرمانی آسیا؛ عنوان بهترین مربی و فنی ترین بازیكن به ایران رسید


به گزارش ایرنا، بیست و دومین دوره رقابت های تكواندوی قهرمانی بزرگسالان آسیا كه از روز دوشنبه با حضور نمایندگان 31 كشور در شهر مانیل فیلیپین آغاز شده بود، عصر امروز‌(چهارشنبه) با چهارمین قهرمانی تیم مردان ایران به اتمام رسید.
تیم ایران با سه مدال طلا (سعید رجبی، میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور) و دو مدال نقره (ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری) و 56 امتیاز بر سكوی نخست تكیه زد.
تیم ملی كره جنوبی با 3 مدال طلا، یك برنز و 45 امتیاز دوم شد، ازبكستان نیز با سه مدال طلا، نقره و برنز (28 امتیاز) و چین با یك مدال طلا و 3 برنز (28 امتیاز) سوم و چهارم شدند.
قزاقستانی‌ها نیز با یك مدال نقره و دو برنز و 22 امتیاز جایگاه پنجم را بدست آوردند.
سیدنعمت اله خلیفه سرمربی و پیام خانلرخانی مربی تیم اعزامی ایران به این رقابت ها بودند.
كمیته برگزاری در پایان این رقابت ها، نعمت الله خلیفه را به عنوان بهترین سرمربی و آرمین هادی پور هوگوپوش وزن منهای 54 كیلوگرم ایران كه با اقتدار به مدال طلای وزن خود دست یافت را به عنوان فنی ترین تكواندوكار انتخاب كرد.
ورزشی**3783**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قهرمانی مرجان سلحشور در مسابقات قهرمانی پومسه تكواندو آسیا