ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل آرا: دروغگو نیستم، اما صددرصد مقصر هستم/ ناطق نوری از رفتن من بی‌خبر بود


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی بوکس آماتور و حرفه‌ای کشورمان در حالی این روزها تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که قرار است برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل در مسابقات چین و آذربایجان شرکت کنند. این دو رویداد آخرین فرصتی است که ملی پوشان می‌توانند شانس خود را برای رسیدن به "ریودوژانیرو" امتحان کنند.

سجاد محرابی و فروتن گل آرا نمایندگان وزن 60 و 75 کیلوگرم؛ 2 بوکسوری هستند که شانس حضور در المپیک برزیل را دارند، اما 2 ملی پوش سوم دی ماه راهی کشور چین شدند که سفر این دو بوکسور با حواشی بسیار زیادی برای فدراسیون روبرو شد.

سخنگوی فدراسیون در صحبت‌های خود مدعی شد که این دو بوکسور از تیم ملی اخراج شده‌ و دیگر اجازه حضور در اردوها را نخواهند داشت، اما روز گذشته با حضور این دو بوکسور جلسه‌ای در فدراسیون برگزار شد که فروتن گل‌آرا از تیم ملی فعلا کنار گذاشته شد اما سجاد محرابی پس از حضور در مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی دعوت شد و به همراه تیم ملی به مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی چین قرار است برگزار شود اعزام خواهد شد.

فروتن گل‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از بازگشت از اردوی چین در صحبت‌های خود، اظهار داشت:‌ بیش از یک ماه قبل برای حضور در یک اردوی مشترک به همراه سجاد محرابی راهی چین شدیم. پیش از اعزام به این اردوی مشترک بنده با علیرضا استکی مربی تیم ملی صحبت کردم و از او اجازه گرفتم و پس از آن راهی چین شدم. برای حضور در این اردوی مشترک یک اسپانسر پیدا کردیم که ما را حمایت کرد. با صحبت‌هایی که مدت‌ها با او داشتم توانستم او را راضی کنم تا برای اعزام به این رقابت‌ها هزینه سفر را پرداخت کند. به هر حال او از روی علاقه به بوکس این کار را انجام داد. حتی ما یک ریال به او سود نرساندیم، اما او لطف زیادی در حق ما کرد.

وی در ادامه افزود: در جریان این اعزام وقتی به اتفاقاتی که افتاده نگاه می‌کنم صددرصد مقصر هستم. من آدم دروغگویی نیستم. در طول این سال‌ها سفر خارجی زیادی رفته‌ام و در هیچ کدام از این سفرها هیچ مشکلی نداشتم. ناطق نوری رئیس فدراسیون نیز می‌داند که گل آرا آدم دروغگویی نیست. به هر حال روح‌الله حسینی، دبیر فدراسیون و مربی تیم ملی از اعزام من به این رقابت‌ها باخبر بودند، اما گویا محرابی با کمی تأخیر با استکی صحبت کرده بود و او با اعزام محرابی به چین مخالفت کرده بود.

گل‌آرا در پاسخ به این سوال که ناطق نوری در صحبت‌های خود مدعی شده بود که از اعزام شما به این سفر اطلاعی ندارد. آیا شما این موضوع را با رئیس فدراسیون در میان گذاشته بودید یا خیر، گفت:‌ واقعیت این است که من به مربی تیم ملی، نایب‌ رئیس و دبیر فدراسیون اعلام کرده بودم که قرار است راهی چین شوم، اما به ناطق نوری اطلاع نداده بودم و او از این موضوع کاملا بی‌خبر بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بحث پناهندگی شما طی این مدت مطرح شده بود، گفت: اصلا بحث پناهندگی مطرح نبود و ما چنین تصمیمی نداشتیم. نمی‌دانم که چرا برخی‌ها آمدند و مدعی شدند که ما تصمیم گرفته‌ایم پناهنده شویم. این یک دروغ بزرگی بود که همه جا مطرح شده بود.

گل‌آرا در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: پس از بازگشت از چین محرابی با مسئولان فدراسیون صحبت کرده بود، اما من تماس نگرفتم. به هر حال گلایه‌های آنها نیز منطقی است چون محرابی به آنها اطلاع داده بود، اما من هیچ اطلاعی پس از بازگشت به آنها ندادم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا قرار است در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد،‌ شرکت کنید یا خیر، گفت: روح‌الله حسینی به من قول داد که در مسابقات کسب سهمیه آذربایجان شرکت خواهم کرد. در حال حاضر تصمیم گرفتم تا مسابقات کسب سهمیه المپیک به صورت انفرادی تمریناتم را ادامه دهم و برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک تلاش کنم. من 5 بار با دانا اسماعیل‌زاده مبارزه کردم و او را شکست دادم، اما به هر حال با اشتباهاتی که من مرتکب شدم حسینی خیلی از من گلایه داشت و واقعا هم حق دارد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/4BW00G


ویدیو مرتبط :
صحبت های شنیدنی ناطق نوری