علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ریزش دوباره دیواری سنگی در دارآباد/حادثه مصدوم نداشت


سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت شش صبح امروز حادثه ریزش دیوار در محدوده دارآباد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی مشخص شد که دیواری به ارتفاع حدود ۳.۵ متر و طول حدود ۳۰ متر سست شده و بر روی چهار خودروی سواری ریزش کرده است.

ملکی با بیان اینکه یک گروه از آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و گروه دیگر نیز عملیات جستجو و آواربرداری را آغاز کردند، افزود: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، اما به چهار خودروی سواری خساراتی وارد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بالا آمدن سطح آبهای زیرزمینی و بارندگی‌های اخیر را علت احتمالی و اولیه بروز این حادثه دانست و گفت: عوامل شهرداری نسبت به بررسی علت این حادثه اقدام خواهند کرد.

ملکی همچنین با بیان اینکه این دیوار از نوع سنگی بوده است، اظهار کرد: گرچه حادثه مشابهی نیز روز یکشنبه در منطقه دارآباد رخ داد، اما این دیوار بر خلاف حادثه قبلی ربطی به بیمارستان ندارد.


ویدیو مرتبط :
درهای تنها مسجد سنگی دنیا دوباره به روی مردم باز می شود