لیگ برتر واترپلو به اوج حساسیت رسید


دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر واترپلو جمعه (۱۶ بهمن ۱۳۹۴) با برگزاری دو دیدار در امیدیه و اصفهان آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، با پایان مسابقات مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو و مشخص شدن تیم های اول تا چهارم، رقابتهای مرحله نیمه نهایی جمعه (۱۶ بهمن ۱۳۹۴) آغاز می شود؛ جدال هایی حساس که لغزشی هرچند کوتاه برای هر تیم، رویایی جام قهرمانی را به تباهی می کشاند. در این مرحله امتیازات دور گروهی به کار تیمی نمی آید. هر باشگاهی که در دو دیدار رفت و برگشت بهتر کار کند راهی مرحله فینال خواهد شد.

از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه دو دیدار به طور همزمان در امیدیه و اصفهان برگزار می شود.

در امیدیه جدال تیم های دوم و سوم جدول رده بندی به میزبانی تیم سوم برگزار می شود. نفت امیدیه که در پایان دور گروهی با ۱۲ امتیاز به عنوان سومی رسید باید مقابل نیروی زمینی ۱۵ امتیازی به آب بزند.

دومین دیدار این مرحله هم بین فولاد مبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی است. دیداری که در فصل قبل آخرین مسابقه بود و قهرمان لیگ از آن دیدار بیرون آمد. اینبار اما یکی از این دو تیم شانس صعود به فینال را دارد و دیگری باید برای سومی بجنگد. سپاهان اصفهان که میزبان این دیدار هم هست در لیگ امسال درحد نایب قهرمان فصل پیش ظاهر نشده و فراز و نشیب زیادی داشته است. این تیم با سه پیروزی و پنج شکست از ۱۰ بازی هشت امتیازی شد و به عنوان چهارمین تیم حاضر در مرحله پلی آف معرفی شد.

حال باید دید مصاف قهرمان و نایب قهرمان فصل پیش که تا پایان مرحله گروهی ۱۰ امتیاز فاصله دارند به سود کدام یک پایان می یابد.

*برنامه مسابقات دور رفت مرحله پلی آف (نیمه نهایی) بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو:

جمعه 16 بهمن 1394

نفت امیدیه – نیروی زمینی ارتش (امیدیه – ساعت ۱۵)

فولاد مبارکه سپاهان – دانشگاه آزاد اسلامی (اصفهان- ساعت ۱۵)

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دوربین خبرساز؛ بررسی لیگ واترپلو سال ۹۳