سردار سلیمانی در میان مدافعان حرم/ مهمانی گلاره عباسی و لاله اسکندری/ علی دایی و نوه فردین + تصاویر


به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام با انتشار گزیده ای از سخنان ایشان، عقیده شیعیان در مورد فرج مهدی موعود (عج) را بیان کرد.انتظار فرج از دیدگاه رهبر انقلاب +اینستاپست رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت این است که شیعیان وقتی منتظر مهدی موعودند، منتظر آن دست نجات‌بخش هستند و در عالم ذهنیات غوطه نمیخورند؛ یک واقعیتی را جستجو میکنند که این واقعیت وجود دارد. حجت خدا در بین مردم زنده است؛ موجود است؛ با مردم زندگی میکند؛ مردم را میبیند؛ با آنهاست؛ دردهای آنها، آلام آنها را حس میکند. انسانها هم، آنهائی که سعادتمند باشند، ظرفیت داشته باشند، در مواقعی به طور ناشناس او را زیارت میکنند. او وجود دارد؛ یک انسان واقعی، مشخص، با نام معین، با پدر و مادر مشخص و در میان مردم است و با آنها زندگی میکند. این، خصوصیتِ عقیده‌ی ما شیعیان است. گلاره عباسی بازیگر مجموعه هایی چون: شهرزاد، مدینه، در چشم باد و کیمیا در اینستاگرام خود نوشت: امروز مهمان خانم شهلا ریاحی نازنین كه مثل همیشه زیبا و مهربان بودند من و لاله جان. این را هم اضافه كنم شب یلدا با این برنامه و اجرای درجه یك احسان كرمی كه همیشه عالی است و خوش انرژی مهمان خانه های شما هستیم. شب یلدا هفت تا یازده شب شبكه سه.اینستاگردی حسام نواب صفوی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که به وکالت نیز مشغول است، با انتشار پستی در اینستاگرام خود از پاسخ پوتین به نامه اش خبر داد.حسام نواب صفوی وی نوشت: سلام، چند روز پیش در پستی نامه ای به آقای پوتین نوشتم كه روسها به ایران بیایند و تمدن و فرهنگ و كشور ایران را ببینند كه بسیار جنجال برانگیز شد، موافقان و مخالفان بسیار داشت اما شواهد امر اینطور نشان میدهد من جواب نامه ام را به درستی گرفتم خواه ایشان نامه را خوانده باشد یا نخوانده باشد. ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خسرو شکیبایی و عبدالله اسکندری را به اشتراک گذاشت و نوشت: این عکس از آقای شکیبایی و آقای عبدالله‌اسکندری، امروز خیلی تحت تاثیر قرارم داد.

عکاس ساتیار امامی است و من آن را از صفحه‌ی جناب عباس یاری کش رفته‌ام. خودشان به زیبایی زیرش نوشته‌اند:"خوابی آرام بر شانه‌های امن." دلتنگی برای خسرو شکیبایی همیشه‌ی خدا با ما خواهد ماند. یاد بزرگش گرامی هست، نیازی به گفتن ما نیست.

خواب آرام خسرو شکیبایی روی شانه های اسکندری +عکس محمود واعظی وزیر ارتباطات پست اینستاگرامی خود را به نشست جهانی اینترنت اختصاص داده است.اینستاگردی دغدغه مشترك كشورهای عضو نشست جهانی اینترنت معظلاتی مانند انحصار اینترنت توسط امریكا، سوء استفاده از اینترنت و تبدیل آن به یك جهان خطرآفرین، جرائم و تروریسم سایبری به عنوان معضلی جهانی، سرقت اطلاعات و نقض حریم خصوصی كاربران، فعالیت های غیراخلاقی موجود در فضای مجازی بود.

همکاری بین المللی و مشارکت فعالانه كشورها، تبیین و وضع قوانین و مقررات، احترام به تنوع و گوناگونی ارزش ها و فرهنگ ها به عنوان یک میراث مشترک فرهنگی می تواند زمینه ساز یك سیستم جهانی دمکراتیک، شفاف، حامی دولت ها و قابل مدیریت لازم برای اینترنت گشته و فضای مجازی ایمن، شفاف، در خدمت بشریت و قابل دسترسی همگانی را فراهم سازد.

صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام تصویری از سردار سلیمانی در میان مدافعان حرم به اشتراک گذاشت.اینستاگردی نیوشا ضیغمی هم مانند سایر بازیگران عکسی از دوران کودکی خود در آغوش پدرش برای هوادارانش به اشتراک گذاشت.اینستاگردی من و پدر جان سالها قبل خداوند سایه همه پدر و مادرها رو از سر ما کم نکنه، آمین سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت روز تولدش تصاویری از جشن های تولد کودکی اش به اشتراک گذاشت و نوشت: دوباره به دنیا اومدم و یواش یواش دارم به چهل نزدیک میشم!اینستاگردی

علی اوجی هم با انتشار عکسی همراه سپند امیرسلیمانی، تولد این بازیگر را تبریک گفت و برای او آرزوی سلامتی کرد.

اینستاگردی تولد تولد تولدت مبارک یه آدم هایى نون قلب پاکشون رو میخورن و همینجورى دوست داشتنى هستن سپند همینجورى دوست داشتنیه امروز تولدشه رفیق جان، امیدوارم دلت خوش باشه، تنت سلامت باشه و پر از موسیقى و فیلم باشه زندگیت، تولدت مبارک علی دایی پیشکسوت فوتبال کشورمان هم عکسی یادگاری در کنار سالار عقیلی و نوه محمدعلی فردین به اشتراک گذاشت.سردار سلیمانی در میان مدافعان حرم/ مهمانی گلاره عباسی و لاله اسکندری/ کودکی نیوشا ضیغمی +تصاویر برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گلاره عباسی .لاله اسکندری