سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادعای رییس جبهه مستقلین: بسیاری از داوطلبان اعتدال گرا ردصلاحیت شدند


ادعای رییس جبهه مستقلین: بسیاری از داوطلبان  اعتدال گرا ردصلاحیت شدندایرنا/ رییس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان از ریزش داوطلبان این جبهه و رد صلاحیت آنها برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به ریزش بسیار وسیع داوطلبان مستقل و معتدل در سراسر کشور نمی توانیم لیستی را برای تهران و مرکز استان ها ارایه کنیم.

قدرتعلی حشمتیان روز شنبه مذاکراتی با علی لاریجانی، محمد رضا عارف و دبیران 38 حزب و تشکل سیاسی انجام شد و به دنبال رایزنی با شورای نگهبان هستیم تا با درایتی که مجتهدان و فقهای این شورا دارند تعدادی از داوطلبان که عدم احراز و رد صلاحیت شده اند به صحنه انتخابات بازگردند.
وی یادآور شد: لیست قطعی نامزدها شامل نامزدهای معتدل و مستقل، اصلاح طلب و اصولگرای معتدل و حامیان دولت 17 بهمن ماه جاری ارایه می شود.
رییس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان تصریح کرد: با توجه به کمبود داوطلبان تایید شده در کشور برای بستن لیست منتظر اعلام نهایی و نظر قطعی شورای نگهبان پس از بررسی های مجدد هستیم اما با این شرایط ما همچنان در عرصه انتخابات بوده و همگام با مردم و دولت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.
حشمتیان یادآور شد: با توجه به لیست های ارایه شده در کشور بر اساس خوداظهاری و آنچه در اخبار رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است در مجموع سه هزار و 600 نفر به عنوان نامزدهای مستقل و معتدل در کشور ثبت نام کرده بودند که در هیات های اجرایی سه هزار و 400 نفر تایید شدند و در هیات های نظارت به کمتر از یک صد نفر رسیده است.
وی همچنین گفت: در سراسر کشور 83 نفر از مستقلین و اعتدالیون تایید صلاحیت شده اند که در استان تهران فقط دو نفر است، امید است شورای نگهبان با درایت عده ای را به صحنه انتخابات برگرداند.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان هفتم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
ادعای رییس جمهوری ونزویلا : من شبیه صدام حسین هستم