باقریان:در زمین به اعراب جواب‌ دندان‌شکن می‌دهیم/امارات و سعودی خودشان مشکل‌شان را حل کنند


مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد باید از حیثیت فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دفاع کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اصغر باقریان در پایان جلسه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال با مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا افزود: یکی از موضوع‌های مهم فوتبال کشور در سال‌های اخیر حضور نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست که باید با حضوری موفق در آن از اعتبار فوتبال ایران در این بازی‌ها دفاع کرد.

وی بیان کرد: امسال با توجه به اتفاقات سیاسی که اخیرأ در منطقه رخ داده است حساسیت حضور پر قدرت تیم‌های ایرانی در این مسابقات بیشتر شده است و این جلسه هم در راستای همین موضوع برگزار شد.

مدیرعامل سپاهان گفت: نمایندگان ایران امسال باید برخلاف سال‌های گذشته به گونه‌ای وارد این مسابقات شوند که از حیثیت و آبروی کشور عزیزمان ایران دفاع کنند.

وی افزود: باید در میدان ورزش و در زمین مسابقه فوتبال پاسخ دندان شکنی نسبت به حرمت شکنی این کشورهای عربی به ایران داد.

باقریان تاکید کرد: باید با استفاده ازهمه ظرفیت‌های موجود و بهره گیری از خرد جمعی و راهکارهای مناسب تیم‌های قدرتمندی را روانه این مسابقات کنیم.

مدیرعامل سپاهان گفت: ایران در حال حاضر امن‌ترین کشور منطقه است و می‌توان به خوبی زمینه برگزاری همه رویدادهای ورزشی از جمله رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا را مهیا کند.

وی بیان کرد: کشورهایی مانند عربستان و امارت که موضوع گرفتن میزبانی این بازی‌ها از ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کرده اند خودشان در برگزاری بازی‌ها در کشور خود دچار مشکلات عمده‌ای هستند و با مطرح کردن این مورد می‌خواهند سرپوشی بر ضعف‌های خود بگذارند.

باقریان تاکید کرد: درخواست ما این است که همانطور که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این موضوع که نباید مسائل سیاسی در ورزش و فوتبال دخالتی داشته باشد، AFC بدون در نظر گرفتن خواسته بی منطق و نامشروع این کشورها طبق قرعه کشی قبلی بازی‌ها را برگزار کند.

وی گفت: اگر هم کشورهای عربی در میزبانی این مسابقات مشکل دارند خودشان باید مشکلاتشان را حل کند و این اعتراض‌ها به ضعف آنها در برگزای مسابقات بر می‌گردد.

مدیرعامل سپاهان افزود: ما باید حداکثر تلاش خود را برای حضور قدرتمند در این مسابقات انجام دهیم تا از کیان فوتبال ایران دفاع کنیم.

باقریان تاکید کرد: ازهمه اهالی فوتبال از جمله مسئولان فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ، باشگاه‌ها، رسانه‌های دیداری و نوشتاری و هواداران در خواست می کنم دست به دست هم بدهند تا شاهد موفقیت هرچه بیشتر تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آیا مشکل عالم این تار موی من است ؟(جواب دندان شکن اقای قنبریان به این سوال)