تشییع پیکرهای چهار مدافع حرم در کازرون


 پیکرهای پاک چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) روز سه شنبه با حضور چشمگیر مردم، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مسئولان شهرستان کازرون از توابع استان فارس، تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا شرکت کنندگان در این آیین تشییع با سر دادن شعارهایی بر ادامه راه شهدا و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان تاکید کردند.

پیکرهای مطهر شهیدان محمد کاظم توفیقی و محمد مسرور در بهشت زهرای کازرون خاکسپاری شد و پیکر گلگون شهید علی جوکار در امامزاده سید محمد نوربخش این شهر آرام گرفت.همچنین پیکر مطهر شهید فخرالدین تقوی نژاد پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش شهر قائمیه از توابع بخش چنارشاهیجان کازرون انتقال یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت کازرون در حاشیه برگزاری این آیین تشییع به ایرنا بیان داشت: نوزدهم بهمن ماه جاری پیکرهای پاک هفت نفر از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) که به دست گروه های تکفیری به فیض شهادت نائل آمدند به این شهرستان انتقال یافت که امروز (سه شنبه) شاهد تشییع پیکرهای پاک چهار نفر از آنها در کازرون بودیم.

سرهنگ غلامرضا شرفی افزود: پیکرهای گلگون سجاد دهقان و هدایت غلامی برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهشان نوجین از توابع شهرستان فراشبند و پیکر شهید عسکر زمانی به شهرستان ممسنی انتقال یافت.

او بیان کرد: شب گذشته (نوزدهم بهمن) آیین با شکوهی با عنوان وداع با شهدا با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستان کازرون در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
تشییع شهدای مدافع حرم در مشهد و تهران