فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تیلور سوئیفت به دزدی متهم شد


خبرآنلاین: تیلور سوئیفت به دزدی بودن متن ترانه یکی از پرفروش‌ترین آهنگ‌هایش متهم شد.

جسی براهام خواننده آمریکایی از تیلور سوئیفت شکایت کرد. او در شکایت‌نامه خود ادعا کرده که سوئیفت متن یکی از آهنگ‌های سال 2013 او را دزدیده و در آهنگ خود به کار برده است. این خواننده علاوه بر درخواست غرامت 42 میلیون دلاری، خواسته که نامش به عنوان ترانه‌سرا در آهنگ تیلور سوئیفت آورده شود.

تیلور سوئیفت به دزدی متهم شدنماینده سوئیفت تا کنون پاسخی به ادعا نداده است. تک‌آهنگ مورد بحث یک از پرفروش‌های تیلور سوئیفت بوده و نماهنگ آن بیش از یک میلیارد بازدید در سایت یوتیوب داشته است.

براهام که با نام هنری جسی گراهام بر صحنه ظاهر می‌شود، می‌گوید که امتیاز دو قطعه از متن ترانه تیلور سوئیفت به صورت انحصاری به نام او ثبت شده و سوئیفت بدون اجازه او آن‌ها در ترانه خود به کار برده است.

گفتنی است که به غیر از شباهت متن ترانه، این دو آهنگ از نظر موسیقی هیچ‌گونه شباهتی با هم ندارند. براهام گفته که پیش از شکایت چند بار برای این مسئله با دفتر پخش موسیقی سوئیفت تماس گرفته اما آن‌ها ادعای او را بی‌اساس خوانده‌اند.


ویدیو مرتبط :
تیلور سوئیفت