سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



۱۷ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان دعوت شدند


۱۷ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان دعوت شدندتسنیم/ اولین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان در سال ۹۵ با حضور ۱۷ بازیکن از هفته آینده در تبریز آغاز می‌شود.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان که از حضور در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی برای نخستین بار سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را به‌دست آورد، از 23 فروردین ماه دور جدید تمرینات خود در سال جاری را برای کسب آمادگی هر چه بیشتر و بهتر جهت سفر به ریودوژانیروی برزیل آغاز خواهد کرد.
از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و برای تشکیل این مرحله از اردوی تمرینی 17 بازیکن به حضور در اردو دعوت شده‌اند. اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است:
نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی (زنجان)، معصومه زارعی، ندا پنجه‌باشی (خراسان رضوی) عشرت کردستانی، بتول جعفریان، مریم اسحاقی، بتول خلیل‌زاده (کرمان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی عارف (همدان)، سعیده کشوری، اشرف شجاعی (لرستان)، مهری فلاحی ( گیلان)، زینب ملکی (اصفهان) و صفیه علیقورچی (تهران).
این مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان تا دوم اردیبهشت ماه در تبریز ادامه خواهد داشت. همچون اردوهای گذشته مریم ایرانمنش به عنوان سرمربی همراه با فرید صائبی (مدیر فنی) و بتول مهرانپور (مربی) هدایت اردونشینان را عهده‌دار هستند. ضمن اینکه پوران سرلک به عنوان نماینده فرهنگی در کنار اعضای کادر فنی خواهد بود. معصومه مهرورز نیز سرپرست تیم است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
تیم ملی والیبال نشسته بانوان