سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زنان کشورمان در انتخابات امسال آخرین امیدهای غرب و نوکران داخلی آنها را بر باد می‌دهند


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، بسیج جامعه زنان کشور با انتشار بیانیه‌ای مردم مؤمن، متعهد و انقلابی کشور را برای مشارکت چشمگیر در انتخابات دعوت کرد، در این بیانیه آمده است:

حرکت تاریخ ساز و انقلابی ملت ایران جهت تحقق آرمان‌های اسلام در نقطه عطف خود به سر می‌برد. در این فراز حساس تاریخ، دنیای استکباری غرب به سمت نابودی پیش می‌رود و در بحران‌های اقتصادی، سیاسی و جهانی غوطه‌ور است.

با توجه به حساسیت تاریخی حال حاضر، آمریکا و جبهه استکباری-صهیونیستی برای به زانو درآوردن ایران کمر همت بسته‌اند و از همه ابزار خود جهت تحقق این نیت شوم بهره می‌برند. از سویی بر علیه ایران اسلامی جنگ نرم برپا کرده‌اند و به فتنه گران داخلی دل خوش کرده‌اند و از سوی دیگر، می‌کوشند تا با ابزار نخ نما شده‌ای همچون تحریم اقتصادی، مردم را از حمایت نظام باز دارند.

این بار نیز دشمن به مجلس دهم چشم طمع دوخته است و ما باید در برابر دخالت‌های آشکار و پنهان آنها هوشیار باشیم، دشمن تصور می‌کند با دخالت در این موضوع می‌تواند بار دیگر اقدامات استعماری خود را در کشور پیاده کند اما از این امر غافل است که مردم  آگاهانه و برای حفظ منافع و مصلحت کشورشان به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و بر خلاف خواسته استکبارگران خارجی و فتنه گران داخلی بار دیگر حضور پرشور زنان و مردان مؤمن و انقلابی ایران در انتخابات آخرین امیدهای غرب و نوکران داخلی ایشان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را برباد خواهد داد.

این بار نیز دشمن با برنامه وارد شده است و نشانه‌های این برنامه‌ریزی، حمایت از لیست‌های انتخاباتی خاص و تعیین تکلیف برای مردم  است که به چه کسانی رای بدهند اما غافل از این موضوع است که ملت سرافراز ایران می دانند که انتخابات حافظ و مصون بخش نظام است و در این شرایط حساس و تاریخی از اهمیت مضاعفی برخوردار است و به لیستی رای خواهند داد که اقتصاد مقاومتی را در مجلس دنبال کند و به فکر فرهنگ و خانواده باشد.

7 اسفند ماه بار دیگر زنان مسلمان، متعهد، آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن درک نقش مهم تاریخی خود در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به ندای رهبر خود لبیک می‌گویند و توطئه‌های استکبارگران و فتنه جویان را نقش بر آب می‌سازند؛ شیر زنان مسلمان ایران با استجابت امر خدا، ولی خدا و نایب بر حق او مقام معظم رهبری، جامعه اسلامی را زنده و پویا نگه داشته و ایران اسلامی را در این فراز مهم تاریخ جاودانه خواهند ساخت و با شرکت گسترده با پیامبر الهی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) تجدید بیعت خواهد کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9LOMG3


ویدیو مرتبط :
نامه ای که امیدهای دوساله مردم را بر باد داد