سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگا‌ه‌ها برای اجرایی کردن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی کنند/ انتقال سند به دانشگاه‌ها در آینده نزدیک


حجت‌الاسلام سید مجید قریشی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید برای اجرایی کردن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها در سال آینده، برنامه‌ریزی کنند، گفت: ستاد شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها هم کارهای خود را در این حوزه انجام داده است و در آینده بسیار نزدیک آن را به دانشگاه‌ها منتقل خواهد کرد. امیدواریم در سال جاری برای بخش‌هایی که برای دانشگاه‌ها مشخص شده برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

قریشی تاکید کرد: بسیاری از راهبردهای سند تاکیدی است و نیازی به کارهای قانونگذاری جدید ندارد و دانشگاه‌ها به راحتی می‌توانند آن‌ها را در برنامه‌ریزی‌های سال آینده انجام دهند.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: در سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها کار بسیار بزرگی صورت گرفته است هرچند که در گذشته به دلایل مشکلاتی که وجود داشت توفیق چندانی در اجرای این سند وجود نداشته است.

وی تاکید کرد: امروز پس از اینکه سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها بازبینی شد، رویکرد خوبی به این سند در بین وزارتخانه‌ها وجود دارد و آنها این سند را باور کرده‌اند.

قریشی ادامه داد: خواهش ما از ریاست دانشگاه‌ها این است که جلسات ویژه‌ای را برای بررسی این سند بگذارند تا مروری بر راهبردهای این سند صورت گیرد تا بتوانند برای برنامه‌ریزی‌های سال آینده این راهبردها را مدنظر قرار دهند.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در خاتمه گفت: جلسات و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی برای اجرای سند دانشگاه اسلامی صورت گرفته و امیدواریم سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها به بهترین شکل اجرایی شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9BAIEX


ویدیو مرتبط :
سند واردات شکر اجرایی نشده است