باید برای المپیک برنامه‌ریزی کنم / مسیر سختی در پیش دارم


با مهیا شدن فرصت برای حضور سهراب مرادی در بازی های 2016 ریودوژانیرو، با این حال او همچنان راه سخت و پر فراز و نشیبی را برای کسب مدال المپیک در پیش دارد.

سهراب مرادی بهترین وزنه بردار ایران در دسته 94 کیلوگرم در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به هیوستون اظهار کرد: اگرچه خبر خوشحال کننده‌ای به من رسیده، اما همچنان در شوک و نگرانی هستم. تازه مسیر برای دویدن من باز شده است، اما این مسیر بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

وی ادامه داد: من در ابتدا تشکر می کنم از همه کسانی که تلاش کردند تا راه من برای رسیدن به المپیک باز شود. از فدراسیون وزنه‌برداری و در راس آن از علی مرادی که برای من تلاش زیادی کردتشکر می‌کنم و همچنین از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم که از هیچ تلاشی برای من کم نگذاشتند تشکر می کنم. من ارزش کار همه را درک می کنم و امیدوارم بتوانم در بازی‌های المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. با این وجود کار چندان هم راحت نیست. من از همه این مجموعه که از آن یاد کردم و به ویژه فدراسیون خواستارم تا از من برای رسیدن به المپیک به صورت ویژه حمایت کنند.

سهراب مرادی یادآور شد: من واقعا نگرانم. مسیر برای المپیک سخت است و فقط در ذهنم برنامه ریزی می‌کنم که چگونه می‌توانم در المپیک موفق شوم. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشم. از طرفی یک ماه پیش از المپیک دو مسابقه دارم که این هم فشاری مضاعف بر من خواهد بود. اما من باید برای موفقیت تلاشم را بکنم. شاید خواست خدا بوده که مسیر من اینطور برای رسیدن به المپیک دور شود. من هم راضی هستم به رضای خدا. من تلاشم را می کنم، باقی دست خداست.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خاکپور در مسیر دشوار المپیک