سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ریزه کاری‌های برخورد با نوجوان چیست؟


 ریزه کاری‌های برخورد با نوجوان چیست؟باشگاه خبرنگاران/ توجه به نیازهای دوران نوجوانی و مدیریت برخورد والدین با او در این دوران بسیار مهم است.

فریبا احدی بیگلو روانشناس تربیتی در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: اگر فرزند نوجوان دارید، همیشه این امکان وجود داشته که از ظاهر، طرز لباس پوشیدن و حتی نحوه صحبت کردن والدین خود ایراد خود ایراد گرفته که تا حدی هم فکری با او می‌تواند این امر را کاهش دهد.

وی افزود: توجه به دوستان فرزند نوجوان خود و عدم نصحیت و سرزنش‌های تند به او در ایجاد یک رابطه صمیمی میان والدین و نوجوان اهمیت داشته و از طرفی نظارت‌های غیر محسوس بر رفتارها و رفت و آمدهای وی با دوستانش بسیار مهم است.

احدی بیگلو تصریح کرد: با تعریف از ظاهر و نحوه لباس پوشیدن نوجوان اعتماد به نفسش را بالا برده و به خاطر زیاد نگاه کردن در آینه و توجه به ظاهرش مورد سرزنشش قرار ندهید، بلکه ارزش زمان و ویژگی‌های چهره و ظاهر خودش را به او یادآور شوید.

این روانشناس تربیتی در پایان خاطر نشان کرد: هرگز به طور جاسوسانه صحبت‌ها و رفت و آمدهای نوجوان با دوستانش را کنترل نکنید، بلکه سعی شود تا رابطه‌ای دوستانه را با او برقرار کرده و همچنین اگر او به فرد دیگری از نزدیکان مثل برادر یا خواهر بزرگتر، عمه یا عمو یا عمو بیشتر اطمینان داشته و در گفتگو و ابراز احساساتش بیشتر راحت است، اجازه دهید تا خواسته‌هایش را با او در میان بگذارد.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
زیر سربیرون (ریزه کاری)