فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اقامت افزون بر 15هزارمسافر از 27اسفند تانخستین روزسال جدید در خراسان شمالی


عباسی محسن مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : از این میزان اقامت کننده 346 نفر در هتل ، 434 نفر در مهمانپذیر، 50 نفر خانه مسافر و 1529 نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش (مدارس و خانه معلم و باشگاه فرهنگیان و ...) اسکان یافته اند.
به گفته وی ، میزان اقامت در سایر مراکز اقامتی اعم از میهمانسراهای ادارات و خوابگاه ها و سالنهای ورزشی 145 نفر و اقامت در چادرهای مسافرتی در حاشیه پارکها و خیابانها 13هزار و 63 نفر در حدود 3663 تخته چادر پذیریش شده اند .
عباسی محسن ، مجموع بازدیدهای نظارتی دبیرخانه ستاد نوروزی خراسان شمالی در طی چهار روز گذشته 235 مورد و تعداد بازدید مسافران و گردشگران را از مراکز تاریخی ، تفریحی و توریستی 6002 عنوان کرد.
1744

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آهنگ شاد محلی از منطقه خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی