ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم امید با طرح قدیمی در راه المپیک/طرح جدید برای شاگردان کی‌روش از مرحله بعد


به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه فدراسیون فوتبال قرارداد خود را با برند آلمانی آل‌اشپورت از اول ژانویه 2016 برای تأمین لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران تأمین کرد، از این پس این تیم‌ها تا پایان سال 2018 میلادی نیز باید لباس‌های این شرکت طبق روال سال‌های اخیر به میدان بروند.

بر همین اساس و با آغاز رقابت‌های مقدماتی المپیک 2016 ریو از هفته آینده در قطر، به نظر می‌رسید تیم امید با طرحی جدید راهی این رقابت‌ها شود که به خاطر تمدید قرارداد با آل‌اشپورت در آستانه این رقابت‌ها، عملاً دیگر فرصت لازم برای طراحی لباس جدید وجود نداشت.

از سوی دیگر تیم ملی ایران نیز دو دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی در دور دوم مقابل هند و عمان را با طرح‌های قدیمی به میدان خواهد رفت و طراحی جدید این برند آلمانی برای شاگردان کی‌روش، از رقابت‌های مرحله نهایی در صورت صعود این تیم به این مرحله انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/GGFLCE


ویدیو مرتبط :
طرح دست های مهربانی و سومین مرحله آزمون طرح تربیت حافظ