سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمار صنعت نگران‌کننده شد/80درصد تولید تعطیل و نیمه‌تعطیل است


مهدی پورقاضی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 درصد واحدهای صنعتی کشور تعطیل هستند، اظهار داشت:  50 درصد  واحدهای صنعتی هم در نیمه تعطیلی به سر می‌برند.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران با بیان اینکه فقط 20 درصد واحدهای صنعتی با بیش از 50 درصد ظرفیت به فعالیت می پردازند، افزود: این آمار نگران کننده است و باید تدبیر مناسبی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی کشور به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت در این شرایط با اصلاح ساختار اقتصادی و آزادسازی اقتصاد بتوانیم رونق را برای فعالیت واحدهای تولیدی باز گرداند.

پورقاضی با اعلام اینکه هنوز دولت در پرداخت بدهی‌های خود اقدامات لازم را انجام نداده است، گفت: اگر بدهی‌های دولت صفر شود تا حدودی روند تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به سرعت بیشتری همراه خواهد شد.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
بهنوش بختیاری: نفهمیدم چرا عشق تعطیل نیست، تعطیل شد؟!