سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ تصادف در محور «ایرانشهر ـ دلگان» با یک کشته و 6 مجروح


میزان/ رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از فوت یک تن و مجروح شدن 6 نفر دیگر در حادثه رانندگی محور های جنوبی خبر داد.

محمد رضا کورسی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه پژو 405 دیگر در کیلومتر 120 محور «ایرانشهر ـ دلگان» (روستای چاه خدابخش)" ، بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شد.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو 405 در شرایط جوی صاف و در راه دوطرفه به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو 405 دیگر برخورد کرد که بر اثر شدت ضربه وارده یک تن در بیمارستان فوت و 6 نفر مجروح که توسط یگانهای امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

کورسی با اشاره به اینکه محورهای جنوب استان دوطرفه است از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست از انجام تخلفات حادثه ساز خودداری و ضمن رعایت حق تقدم عبور، با سرعت مطمئنه تردد کنند تا سفری ایمن و به دور از حادثه داشته باشند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دو کشته و بیست مجروح در جریان تصادف قطار در آلمان