سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حماسه 9 دی تجلی ولایتمداری و غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است


به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمدحسین آقاخانی روز چهارشنبه در همایش بصیرت شناسی ادارات و دستگاه های اجرایی در تالار همایش های اداره بهزیستی این شهرستان افزود : دشمن سازی، ولایت مداری، غیرت دینی و انقلابی ملت رشید ایران در حماسه عظیم 9 دی سال 88 به نمایش گذاشته شد.
وی با اشاره به دو انتخابات اسفند امسال و فعالیت جریانها و طیف های مختلف داخلی، تصریح کرد: یکی از ثمرات مثبت وجود احزاب این است که به مردم در انتخابات کاندیدای اصلح کمک فراوان می کند.
آقاخانی اضافه کرد: در دو انتخابات امسال، ایجاد شور انتخاباتی و حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رأی از نکات مهم و حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد و داشتن انتخابات سالم و اصل امانت داری آراء مردم به عنوان حق الناس نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.
مسئول کانون اندیشه ورزان سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران گفت: با آگاهی بخشی و بالا بردن سطح اطلاعات مردم می توانیم در شناخت هر چه بهتر کاندیدای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کمک فراوان کنیم.
وی اظهار کرد: حماسه 9 دی سال 88 روز تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت فقیه بوده است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت حماسه عظیم 9 دی سال 88 بار دیگر بیمه شد و یوم الله 9 دی حادثه ای بود که ملت ایران در مقابل فتنه گران و حامیان آنان ایستادند و عزت و اقتدار خودشان را به رخ دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی ایران کشیدند.
مسئول کانون اندیشه ورزان سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران افزود: هر کجا ملت ایران یک دست و پرشور وارد صحنه شدند، نقشه ها و توطئه های دشمنان یک به یک خنثی شد و حماسه عظیم 9 دی ملت ایران نیز چنین موضوعی را در عمل اثبات کرد.
6103/6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حماسه نهم دی، انقلاب سوم ملت ایران