سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر اقتصاد روسیه: مسکو به دنبال اقدام متقابل در تلافی تحریم‌های جدید غرب باشد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الکسی یولیوکایوف» وزیر توسعه اقتصادی روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که مسکو باید در تلافی تحریم‌های جدید آمریکا اقداماتی را اتخاذ کند.

وی افزود: من بر این باورم که این یک رویه معمول در برخورد با چنین مواردی است که اقداماتی خصمانه توسط برخی کشورها صورت می‌گیرد.

وزیر توسعه اقتصادی روسیه تأکید کرد: در شرایطی که کشورها سعی در اجرای اقدامات خصمانه علیه روسیه دارند باید بدانند که با واکنش ما مواجه خواهند شد.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیرخارجه روسیه نیز پس از اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه تأکید کرد، واشنگتن اطمینان داشته باشد که مسکو اقدام جدید دولت آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را بدون پاسخ نخواهد گذاشت. 

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز اعلام کرده بود، مسکو دور جدید تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا علیه روسیه را ادامه موضع غیردوستانه واشنگتن می‌داند و ممکن است در صدد اقدام متقابل برآید.

وزارت خزانه‌داری آمریکا، سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اقدام امروز، از تعهد آمریکا برای یافتن راه حلی دیپلماتیک برای بحران اوکراین، با حفظ تحریم‌ها علیه روسیه حمایت می‌کند.»

این بیانیه می‌افزاید فهرست تحریم‌های آمریکا، شامل اسامی 14 فرد و موسسه‌ای است که تحریم‌های فعلی آمریکا علیه روسیه را دور زده‌اند و یا در یکی از موسسه‌های تحت تحریم، سهام بالای 50 درصد دارند.

انتهای پیام/.

http://fna.ir/IR9GH2


ویدیو مرتبط :
وزیر خارجه روسیه از سیاستهای خارجی غرب انتقاد کرد