محمدی: در مورد رحمتی و حقیقی نظر نمی‌دهم/ دوست ندارم به عنوان مربی دروازه‌بان به ایران برگردم


به گزارش "ورزش سه"، محمد محمدی که مدتی است ساکن آمریکا است و در آنجا زندگی می‌کند، در این‌باره می‌گوید: من دلم برای بازیکنان سابق تیمم تنگ شده بود و به همین دلیل به تمرین استقلال آمدم تا سری به آنها بزنم. البته من مدیر استعدادیابی باشگاهی در آمریکا شده‌ام به همین دلیل برای امورشخصی 3 هفته به ایران برگشته‌ام.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضورش در پرسپولیس به این باشگاه هم می‌رود یا نه هم گفت: صددرصد این کار را می‌کنم. هفته آینده حتما به تمرین پرسپولیس می‌روم.

دروازه‌بان سابق سرخابی‌ها در پاسخ به انتقادهایی که به دروازه‌بان‌های ایرانی می شود و اینکه آیا حق رحمتی است درون دروازه تیم‌ملی قرار بگیرد یا حقیقی هم می‌گوید: من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم چون در جایگاهی نیستم که جواب این سوال را بدهم. فقط به طور کلی می گویم که عملکرد هر دروازه‌بانی نشان می‌دهد که چقدر حق دارد.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ ایران را دنبال می‌کند یا نه گفت: بله، لیگ را دنبال می‌کنم. فکر می کنم لیگ ایران در حال پوست‌اندازی است و همین که مربی‌ها جسارت کردند و بازیکنان جوان را بازی می‌دهند اتفاق خوبی است.

او در مورد احتمال بازگشتش به ایران هم می‌گوید: من 22 سال در ایران زندگی نکردم که به آمریکا بروم و در آنجا زندگی کنم. الان مشغول تحصیل هستم و دوست ندارم به عنوان مربی دروازه‌بان به ایران برگردم.


ویدیو مرتبط :
واکنش های استثنایی سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی ایران