سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحانی به اعضای تیم مذاکرات و خانواده شهدای هسته‌ای نشان‌ دولتی اعطا کرد


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخار آفرینان برجام، به 28 نفر از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و نیز خانواده معظم شهدای هسته‌ای نشان‌های لیاقت، خدمت و لوح یادمان زرین اهدا کرد.

رئیس‌‌جمهور در این مراسم به محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان نشان درجه یک لیاقت و مدیریت به علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نشان درجه یک شجاعت، به سردار دهقان وزیر دفاع و امور پشتیبانی نشان درجه یک شجاعت و به سایر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در بخش‌های دیپلماتیک، حقوقی و فنی نشان‌های درجه دو لیاقت، درجه سه خدمت و لوح زرین سپاس اهدا کرد.

روحانی همچنین به همسران شهدای هسته‌ای کشورمان مسعود علی‌محمدی، دکتر مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد، مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی لوح یادمان زرین اهدا و از فداکاری و ایثارگری این شهیدان تجلیل کرد.

تمام اعضای دولت و همچنین تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و استانداران و معاونین رئیس جمهور و خانواده شهدای هسته‌ای در مراسم امروز حضور دارند.

در مراسم امروز بنری تحت عنوان تجلیل از خانواده‌های هسته‌ای و افتخارآفرینان برجام نصب شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KBD195


ویدیو مرتبط :
تشکر خانواده شهدای هسته ای از تیم مذاکره کننده ایران