سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ابزار استفاده از رام کاستوم برای ویندوزفون آپدیت شد


ابزار استفاده از رام کاستوم برای ویندوزفون آپدیت شد

امروزه استفاده از رام های کاستوم دست ساز توسعه دهندگان یکی از روش های متداولی برای اکثر سیستم عامل های خصوصا موبایل برای علاقمندان به تجربه ی این گونه رام ها است. ویندوز فون هم از این قضیه مبرا نبوده و از ویندوز موبایل ۷ تا کنون تجربه ی استفاده از رام های کاستوم را به خود دیده است. ابزاری برای علاقمندان به امتحان کردن رام های کاستوم در این سیستم عامل با نام Windows phone Internals وجود دارد.

وین فون/ امروزه استفاده از رام های کاستوم دست ساز توسعه دهندگان یکی از روش های متداولی برای اکثر سیستم عامل های خصوصا موبایل برای علاقمندان به تجربه ی این گونه رام ها است. ویندوز فون هم از این قضیه مبرا نبوده و از ویندوز موبایل ۷ تا کنون تجربه ی استفاده از رام های کاستوم را به خود دیده است. ابزاری برای علاقمندان به امتحان کردن رام های کاستوم در این سیستم عامل با نام Windows phone Internals وجود دارد.

یکی از توسعه دهندگان XDA و موبایل و سازنده ی ابزار رام کاستوم با نام “Windows Phone Internals” آقای “هلث کلیف” شدیدا در حال کار روی رفع اشکالات دسترسی سیستمی به ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ موبایل تا قبل تعیلات است. امروز صبح او آپدیتی جدید برای Windows Phone Internals به نسخه ی ۱.۱ منتشر کرد که حداقل یکی از مشکلات این ابزار را به کلی برطرف می کند.

این هدیه ی کریسمس من به شماست! ورژن ۱.۱ برای حل مشکل صدا بعد از استفاده از رام کاستوم و همچنین دسترسی سیستمی به آخرین بیلد ویندوز ۱۰ موبایل یعنی ۱۰.۰.۱۰۵۸۶.۳۶ است. شما می توانید آخرین نسخه ی این ابزار را از قسمت دانلود سایت دانلود کنید.

به نظر می رسد که عملیات تصحیح این ابزار برای اجرای آهنگ ها بسیار با دقت انجام شده است. همچنین این مشکل را برای اجرای دوباره ی آهنگ ها هم حل کردم. در حال ساخت یک نسخه ی رفع اشکال کننده ی عمومی تر هستم، اما این نسخه هم اکنون جوابگوی مشکلات خواهد بود. اگر تا کنون دسترسی Root را تجربه کرده اید و با مشکل پخش صدا مواجه شده اید، کافیست که گزینه ی “Enable Root Access” را در گوشی خودتان دوباره فعال کنید.اندرویدی ها که تا کنون از توسعه ی رام های کاستوم بر پایه ی باز بودن سیستم عامل اندروید لذت برده اند. و حالا ویندوز فونی ها می توانند منتظر همین اتفاق برای لومیا ها باشند. ما سعی می کنیم آخرین اخبار از این ابزار را برای توسعه دهندگان و علاقمندان منتشر کنیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
استفاده از کیبرد بلوتوثی در آپدیت دوم ویندوزفون 8.1