فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داستان زن افغانی در تماشاخانه دا


نمایش «خروس» به کارگردانی سارا کریمیان در تماشاخانه دا روی صحنه رفته است. «خروس» داستان زنی افغانستانی است که در بحبوحه جنگ با طالبان، تنها همدم خود را یک خروس می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم: نمایش «خروس» به کارگردانی سارا کریمیان در تماشاخانه دا روی صحنه رفته است. «خروس» داستان زنی افغانستانی است که در بحبوحه جنگ با طالبان، تنها همدم خود را یک خروس می‌یابد.

این متن محمد رحمانیان اجرای خود را از 14 بهمن ماه در تماشاخانه دا آغاز کرده است و پیش‌تر در شانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به صحنه رفته و موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن، موسیقی، طراحی صحنه و لباس شده است.

نمایش خروس داستان زنی است که در کوران فشارهای نیروهای طالبان تنها به خروس خود دلخوش است. این نمایشنامه نخستین بار در 1379 توسط محمد رحمانیان در سالن چهارسو روی صحنه می‌رود و در این سال‌ها بارها مورد اقتباس کارگردانان جوان قرار گرفته است.

عوامل این اثر نمایشی عبارتند از تهیه کننده: حامد کشمیری، بازیگران: رها مقدم، بهنام مومنی، سارا کریمیان اقبال، احسان طیب، نوازنده رباب، دوتار هراتی، دنبوره، کوزه، دونلی: سیاوش الهی نیا، همخوان: پردیس دهپور، طراح گریم: حمید مرادی، طراحی صحنه: بهنام مومنی و فرامرز رمضانیان، طراح پوستر و بروشور و تیزر تبلیغاتی: علی جدیدی، دستیار کارگردان: مژگان نظری.

نمایش مخصوص هنرمندان «خروس» شنبه 24 بهمن ماه رأس ساعت 20 در تماشاخانه دا برگزار می‌شود. این نمایش تا 30 بهمن ماه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است.


ویدیو مرتبط :
را دا دا دا دا با صدای استاد شجریان!!!!!